תוכן שיווקי

שיתופי פעולה מנצחים: NetApp" היתה הראשונה שאפשרה לחבר את מערכת האחסון שלה ישירות למתג האחוד של סיסקו ולספק רשת SAN ללא מתג SAN"

שיחה עם עמי בן עמרם, יועץ להנדסת מערכות, תחום Data Center, סיסקו ישראל

31/10/2010 15:31

הכנס של נט-אפ (NetApp) עוסק בחדשנות. איך ביחד עם נט-אפ אתם מספקים חדשנות?
"שתי החברות נמצאות בחזית החדשנות הטכנולוגית, ומחפשות פתרונות חדשים לייעל ולהוזיל את עלות הבעלות הכוללת של לקוחותיהן. דוגמא בולטת לכך: לפני יותר משנתיים החלה סיסקו לשווק את סדרת מתגי הנקסוס, הראשונה בעולם שאיפשרה לאחד רשתות LAN & SAN, באמצעות תמיכה בפרוטוקול ה-FCoE. נט-אפ היתה הראשונה מבין יצרני מערכות האחסון, שאיפשרה לחבר את מערכת איחסון שלה, באמצעות ממשק FCoE, בקצבים גבוהים, ישירות למתג האחוד של סיסקו ולספק רשת SAN ללא מתג SAN. תחום נוסף הינו פתרון ה-SMT, הכולל גם את VMware, ומספק תכנון משותף, בדוק ומאושר של סביבת מיחשוב ווירטואלית משלוש החברות. פתרון זה יוצג בכנס".

ספר על פרויקט משותף שביצעתם עם נט-אפ שאתם גאים בו במיוחד.
"נט-אפ משווקת במשך שנים את מתגי ה-Fiber- Channel של סיסקו ממשפחת ה-MDS ולחברות לקוחות רבים בארץ ובעולם. פרויקט דגל פורץ דרך, שבוצע לאחרונה הקים מערך מחשוב מושלם, תוך ימים בודדים, וכלל מערכת אחסון עם ממשקי FCoE, המחוברת למתגים אחודים ומערכת מחשוב אחודה של סיסקו, הכוללת עשרות שרתי להב בסביבת VMware."

Early Adapters או חדשנות ב-IT: האם זה טוב או רע?
"ארגוני ה-IT נמצאים בחיפוש מתמיד אחרי טכנולוגיות חדשות בכדי להתמודד עם אתגרים ובעיות קיימות ולספק גמישות תפעולית לצורכי הארגון. סיסקו בנויה על חדשנות טכנולוגית מתמדת, אם בפיתוח עצמי או בשיתופי פעולה. הפתרונות שלנו פונים לקהל טכנולוגי חדשני, שאמור להיות מעודכן במגמות החדשות. חשיפה ונכונות לאמץ טכנולוגיות חדשות, מיצרנים מובילים, תאפשר ללקוח לייעל את מערך ה-IT, לצמצם עלויות ולהשיג יתרון תחרותי על מתחריו".

כמה שנים אתם משתפים פעולה והאם יש תוכניות להרחבת השותפות בעתיד?
"החברות משתפות פעולה מספר שנים רב ואנו מתכוונים להמשיך ולהרחיב את שיתוף הפעולה גם בעתיד.  אחת הדוגמאות שתוצג בכנס הקרוב הינה הפתרון המשולב – Secure Multi Tenancy. פתרון זה מציע סביבת מחשוב ווירטואלית מלאה, הבנויה ממיטב הטכנולוגיות של שלושת החברות שעברה תכנון ואישור ומשווקת כמכלול".

אירועים קרובים