תוכן שיווקי

ראיון עם זאב אברמוביץ, מנהל PLM בחברת ECI

לקראת יום ה-PLM הישראלי של מקיט מערכות, שייערך ב-1.12.2010 ב-AVENUE, קריית שדה התעופה, בהשתתפות בכירי Siemens PLM העולמית

31/10/2010 15:37

באילו תחומים עוסק הארגון?
חברת ECI מספקת תשתיות תקשורת עבור טלפוניה, כבלים, טלוויזיה ועוד.

באיזה פתרון PLM בחרתם ומה חשיבות הפתרון בארגון שלכם?
בחרנו בפתרון Teamcenter enterprise של חברת Siemens PLM, שהוטמע אצלנו על ידי חברת מקיט. פתרון ה-PLM אצלנו, הכרחי לכל תהליך פיתוח המוצרים בחברה. מרכזי הפיתוח והייצור של ECI פרוסים בכל רחבי הארץ וכן באזורים שונים על פני הגלובוס. בין היתר, יש לנו מרכזי פיתוח וייצור בפתח תקווה, בעומר, בסין, בארה"ב ועוד. מרכיב ה-Collaboraion (שיתופיות) המצוי במערכת Teamcenter, מסייע לנו לנהל פרויקטים בשיתוף קבוצות פיתוח הנמצאות בריחוק גיאוגרפי אחת מהשנייה, תוך סנכרון מלא ביניהן, לאורך כל שלבי תהליך הפיתוח. יש לזכור שאנו עוסקים בפיתוח פתרונות ולא מוצרים, כך שעניין הסנכרון והשיתופיות קריטי.

איך משתלבת מערכת ה-PLM עם יישומי ERP?
לנו יש מערכת ERP של אורקל. קיימים ממשקים בין מערכת ה-ERP  ל-Teamcenter. המידע שהוכן במערכת ההנדסית, Teamcenter, עובר אל מערכת ה-ERP לצורך תהליכים מוסדרים וחתימות. בתוך הארגון, המערכות עובדות באינטגרציה מלאה.

באיזה מערכת תיכון הנדסי כגון תיב"ם (תכנון באמצעות מחשב), או אנליזות, הארגון שלכם משתמש וכיצד הדבר משולב במסגרת ה-PLM?
יש לנו מערכות תיב"ם ואנליזות חשמליות ומכניות של SolidWork הפועלות באינטגרציה עם מערכת Teamcenter, כך שאת השרטוטים שנוצרו במערכת התיב"ם, אנו מעבירים ל-Teamcenter להמשך הפיתוח.

אלו ערכים תרם ה-PLM לארגון?
היתרון העיקרי בעקבות יישום ה-,PLM בא לידי ביטוי בהאצת תהליכי הפיתוח והייצור. זמן שחרור המוצרים מהפיתוח לייצור, הצטמצם באופן משמעותי ותהליך הפצת המידע לכיוון הייצור, הפך לפשוט הרבה יותר. מדובר על יומיים-שלושה, לעומת למעלה משבוע. לפני הטמעת מערכת ה-PLM כל תהליכי ההפצה היו מסורבלים וכללו עדכונים באמצעות ניירת ואי-מיילים לכל העובדים הרלוונטיים לתהליך. כעת, מהר מאוד כל העובדים מעודכנים בכל שינוי, עד לאחרון העובדים על פס הייצור.

אירועים קרובים