בינת סמך, הום סלולר וטי טו טי תקשורת קיבלו רשיונות MVNO

בכך עולה מספר החברות שכבר קיבלו רישיונות MVNO לשבע, כאשר שלוש החברות מצטרפות ל-365 טלקום, איתורן, פרי טלקום ורמי לוי ● שר התקשורת, משה כחלון: "הביקוש הגדול של גופים שונים להפוך לשחקנים בשוק הסלולר יביא להרחבת התחרות בענף וישפיע על רמת השירות והמחירים לצרכן"

שר התקשורת, משה כחלון, העניק היום (א') רישיונות MVNO לחברות בינת סמך, הום סלולר וטי טו טי תקשורת. הרישיונות מאפשרים לחברות להפעיל שירותים סלולריים על בסיס תשתית ציבורית קיימת, של מפעיל סלולרי אחר. בכך עולה מספר החברות שכבר קיבלו רישיונות MVNO לשבע, כאשר שלוש החברות מצטרפות ל-365 טלקום, איתורן, פרי טלקום ורמי לוי. בקשות של עוד חמש חברות נמצאות בשלבי אישור.

עם קבלת הרישיון, החברות יוכלו להתחיל בניהול משא ומתן עם אחד או יותר, ממפעילי הסלולר לשם גיבוש הסכם בדבר מחיר השימוש ברשת שלו לשם מתן שירותי סלולר. כזכור, השר כחלון ציין בעבר כי הוא מעדיף שמקבלי הרישיון יגיעו להסכם ומחיר מוסכם עם החברות הסלולריות הקיימות, ושלא יהיה צורך בהתערבותו. יחד עם זאת, בהיעדר הסכמה הבהיר כחלון כי יממש את סמכותו ויקבע את התנאים לצורך מתן השירות לציבור בהקדם.

כחלון אמר, כי "הביקוש הגדול של גופים שונים להפוך לשחקנים בשוק הסלולר יביא להרחבת התחרות בענף וישפיע על רמת השירות והמחירים לצרכן". עוד הוא אמר, כי "משרד התקשורת מאמין כי כניסתם של מפעילים נוספים תגרום גם לחברות הקיימות לחזר אחרי הצרכנים, העסקיים והפרטיים כאחד, ולהציע להם אפשרויות תקשורת זולות ומשופרות".

מנכ"ל משרד התקשורת, עדן בר טל, אמר כי "צעד זה מצטרף לצעדים נוספים שבוצעו לאחרונה ואשר מטרתם הכוללת היא הגברת התחרות בתחום הסלולרי יחד  עם הנמכת חסמי המעבר של לקוחות בין החברות השונות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים