מכללת סלע תעניק מלגות בסך של 100 אלף שקלים לסטודנטים נפגעי EPS

המלגות תקפות לכל סטודנט שנרשם למכללת EPS שנסגרה ויוכיח, כי שילם וכספו לא הוחזר לו ● כמו כן, תקלוט מכללת סלע מרצים, מדריכים ואנשי מכירות של EPS

מכללת סלע הודיעה, כי תעניק מלגות בסכום כולל של 100 אלף שקלים לסטודנטים שלמדו במכללת EPS ללימודי עיצוב גרפי, שהלימודים בה הופסקו ללא כל התראה מוקדמת, לאחר שהסטודנטים שילמו ממיטב כספם עבור שנת הלימודים החדשה – כפי שנחשף בתוכנית כלבוטק בערוץ 2.

המלגות שאותן תעניק מכללת סלע תקפות לכל סטודנט שנרשם או למד במכללת EPS ויוכל להוכיח, כי כספו שולם אולם לא קיבל את התמורה לתשלום. בנוסף, מציעה מכללת סלע משרות עבור מרצים ומדריכים איכותיים שלימדו במכללה ואיבדו את מקום עבודתם, וכן תוכל לקלוט אנשי מכירות ועובדים נוספים שיימצאו מתאימים לעבודה בסלע.

בת שבע ווילד, מנהלת בית הספר לגרפיקה ואנימציה של מכללת סלע, אמרה, כי "המקרה המצער שקרה לסטודנטים אלה נגע לליבנו, ולכן – קיבלנו החלטה לסייע להם, על מנת שיוכלו להמשיך לימודיהם ולהשתלב בעבודה בתחום. כמכללה הוותיקה בארץ, נשמח לקלוט לשורותינו מרצים מקצועיים ועובדים ותיקים שנותרו חסרי תעסוקה. נעשה הכול על מנת להקל על הנפגעים, ונשתדל לסייע להם ככל שנוכל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים