ג'וניפר השיקה אפליקציית אבטחה לטלפונים חכמים

Junos Pulse נועדה לאפשר לארגונים לספק לעובדים גישה מאובטחת ליישומים ארגוניים ודואר אלקטרוני באמצעות כל מכשיר נייד, תוך שמירה על הנתונים העסקיים ● האפליקציה כוללת אנטי-וירוס, פיירוול אישי, אנטי-ספאם, הגנה בעת גניבה או אובדן ושירותי שליטה וניטור

ג'וניפר נטוורקס (Juniper Networks) השיקה אפליקציית אבטחת מידע עבור מכשירים ניידים. האפליקציה, Junos Pulse, מספקת הגנה על אורח החיים הנייד ועל מכשירים ניידים הנמצאים בשימוש לצרכי עבודה, פנאי או שניהם יחד. בין היתר, מאפשר הפתרון לארגונים לספק לעובדים גישה מאובטחת ליישומים ארגוניים ודואר אלקטרוני באמצעות כל מכשיר נייד, תוך שמירה על הנתונים העסקיים.

חבילת התוכנה של ג'וניפר כוללת אנטי-וירוס, פיירוול אישי, אנטי-ספאם, הגנה בעת גניבה או אובדן ושירותי שליטה וניטור. הוא מאפשר לעובדי ארגונים גישה בטוחה ליישומים הארגוניים ודואר אלקטרוני דרך כל סוג של מכשיר נייד תוך הגנה על המידע העסקי. כמו כן, בעזרת ה-Junos Pulse, ספקיות שירותי תקשורות יכולות להבטיח ללקוחותיהן, כי המידע האישי יישאר כזה, ולהציע שירותי אבטחה מוספים.

"זה אינו סוד כי מכשירים אישיים ניידים הופכים להיות האמצעי ב-ה' הידיעה לצורך גישה לרשתות ארגוניות, מה שהופך אותם לבעלי ערך גבוה, אבל גם לאפיק רגיש בנוגע למעבר של מידע אישי ועסקי", אמר מארק באוהאוס, סגן נשיא בג'וניפר. "השימוש במערך פתרונות ה-Junos Pulse מאפשר דרך להגן על המידע במכשירים הניידים, ובמקביל הוא פותח הזדמנויות ויישומים חדשים עבור שוק הסלולר בכללותו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים