תוכן שיווקי

חברת פריימסנס יישמה מערכת ERP ארגונית SAP Business One בהיקף מאות אלפי שקלים

היישום בוצע באמצעות חברת Menahel4U וכולל מודולים ייחודיים בתחום התקציב, הייצור וניהול הפרויקטים

01/11/2010 13:59

חברת פריימסנס העומדת מאחורי פיתוח ייחודי של טכנולוגיה בתחום של ראייה ממחושבת תלת מימדית, יישמה לאחרונה מערכת ERP של SAP מסוג SAP Business One. כחלק מתהליך הצמיחה המתמיד בו נמצאת החברה, עלה הצורך לייעל את אופן הגישה למידע הפיננסי והתקציבי ולקצר את תהליכי הצפייה והחשיפה למידע הארגוני באמצעות מערכת ERP מתקדמת. יישום מערכת SAP Business ONE בוצע על ידי חברת Menahel4U, בתהליך הטמעה מהיר בן חודשים ספורים, בהיקף השקעה כולל של מאות אלפי שקלים.

מערכת SAP Business ONE בפריימסנס משרתת את העובדים בכל מחלקות הארגון החל באנשי הפיתוח והייצור, וכלה בתחום השיווק, ומאפשרת להם לנהל את כלל פעילותם העסקית והפינננסית באמצעות מערכת אחידה משותפת. עובדי החברה נהנים מגישה ישירה ונוחה למידע הארגוני, ועושים שימוש במודולים השונים של המערכת בכל תחומי פעילותם לרבות תקציב, כספים, משאבי אנוש, מלאי, ייצור ותכנון חומרים.

רו"ח ורד ויינשטיין, חשבת, פריימסנס: "יישום SAP Business ONE למעשה הקנה למחלקות שונות בארגון חשיפה ושליטה מלאה על המידע הארגוני ללא תלות ותיווך של גורמים וספקים חיצוניים, עם יכולת התקנה והתרחבות למודולים נוספים של המערכת לפי צורכי הארגון, במינימום עלויות. החיבור למערכת מאפשר קישוריות מלאה של כלל מערכות הארגון למערכת מרכזית, ומקנה לעובדים יכולת להפיק את הנתונים בלחיצת כפתור אחת וללא צורך בשימוש בדוחות אקסל".

רן שלגי, מנהל המכירות של Menahel4U: "ייחודיות הפרויקט בפריימסנס מתבטאת בהטמעת  מודולים משלימים, שהותאמו במיוחד לצורכי החברה וניצלו את יכולות ההתאמה האישית של המערכת וגמישותה. בין המודולים שיושמו: מודול Budget One לניהול תקציב חברה ופרויקטים מורחב, הכולל תהליכי שליטה ובקרה, בדיקת תקציב ודוחות; מודול Purchase One המאפשר ניהול דרישות רכש; מודול מס"ב ספקים המאפשר העברות בנקאיות וכן מודול Document One, המאפשר סריקת מסמכים הישר למערכת ה-SAP, תוך שמירתם בתוך בסיס הנתונים, וכולל יכולת לשמירה ומיון של המסמכים לפי קטגוריות, או מילות מפתח, והצמדת מייל מתוך ה-Outlook לכל כרטיס או מסמך ב-SAP באמצעות Drag & Drop".

רמי מנחם, מנהל ערוצי הפצה SAP ישראל: "יישום מערכת SAP Business One מהווה המשך טבעי לחדשנותה של פריימסנס, כחברה העומדת בחזית הטכנולוגיה, ומענה לצורך שלה בפתרון התואם את צמיחתה המואצת. היישום הקנה לחברה אוטומציה של תהליכי רכש ידניים, יחד עם יכולות דיווח והצגת מסמכים רחבות, שליטה ובקרה תקציבית ואיחוד תהליכי הייצור, זאת בתהליך מהיר, ידידותי ונוח לביצוע".

אירועים קרובים