תוכן שיווקי

לקראת Cellular 2010: אפליקציית אייפון לכל פועל… הבשורה החדשה מבית GreenShpits

01/11/2010 14:15

במסגרת תערוכת Cellular 2010 שתתקיים ביום חמישי הקרוב, תציג חברת GreenShpits את יכולות פיתוח אפליקציות האייפון שלה למבקרים. GreenShpits הוקמה לפני פחות משנה על ידי שני חברי ילדות: ג'ו גרין ואייל שפיץ שהבינו שמה שקורה בעולם מבחינת אפליקציות אפל, עומד לקרות בארץ.

העולם הסלולרי השתנה ללא היכר כשהושק מכשיר האייפון הראשון לפני כשלוש שנים. היכולת לגלוש באינטרנט, לצרוך תוכן, בידור ומוסיקה כמעט בכל מקום הפכו לנחלת הכלל. לארץ, האייפון עשה עלייה באופן רשמי רק לפני כשנה ואחת מהאפליקציות הראשונות שפיתחו GreenShpits הייתה משחק מטקות. האפליקציה מאפשרת לשני מכשירים לתקשר ביניהם ומדמה משחק מטקות – יחד עם רעש הכדור והערות בכל פעם שאחד המשתתפים לא מצליח "להכות" בכדור בזמן. משחק המטקות, שניתן להורדה חינם בחנות, מאפשר לשחקן להתאמן בתזמון בו עליו להכות ב-"כדור וירטואלי" אותו הוא לא יכול לראות, אלא רק לשמוע. לאחר שהשחקן מרגיש מנוסה דיו, ביכולתו לרכוש מתוך האפליקציה את האפשרות לשחק בזוג בעזרת משתמש אייפון אחר אשר מחובר לאותו המשחק ומשחק בו בו-זמנית. המשחק בזוג לוקח את חווית משחק המטקות מחוף הים, אל עבר הפאב השכונתי בשעות הערב ומשרדי החברה בשעות היום. לקוחות מרוצים של משחק המטקות העידו שעד שלא שיחקו מטקות מבעד לקירות הבינו עד כמה האייפון יכול להיות משעשע.

אפלקצייה מוצלחת נוספת, שכיכבה בחנות האפליקציות, נקראת "לך תביא". אפליקציה זו נבראה כתוצאה מהמשפט שנשמע באלפי בתים ברחבי המדינה, בעיקר בימי שישי בבוקר, כאשר גברים נשלחים אל עבר משימת הציד העכשווית – קניות בסופר. האפליקציה מחליפה את אותם הפתקים, שמכילים שורות שורות של שמות מוצרים, בד"כ כתובים בכתב מהיר ולא ברור. באמצעות האפליקציה, ניתן לבנות במהירות רשימת קניות מרשימות מוצרים קודמות ומתעדכנות, לסמן מה קנינו, לשלוח את הרשימה במייל, לתקשר לאייפון אחר, ואפילו כוללת משחקים להעברת הזמן בקופה כדי שלא נקנה עוד משהו שלא ממש צריכים.

הרשימה של האפליקציות של GreenShpits ארוכה ומכילה גם את "מאמן טאקוואנדו" – אפליקצייה המאפשרת להתאמן בטאקוואנדו באופן עצמאי וללא מדריך, את ה-"מנגליסט" – מחשבון כמויות המציג את כמויות הבשר והתוספות הנדרשות למסיבת הברביקיו הבאה שלכם לפי מספר האנשים המוזמנים, את "Move It" משחק פאזל מהנה לילדים, סדרת ספרי ילדים שכוללים הקראה של הסיפור, סדרת אלבומים דיגיטליים מהעולם ומהארץ ועוד.

במסגרת המשחקים מעניין לציין את המשחק "מצא את עצמך" , שלקח את יכולת הצילום של האייפון ושילב אותה במשחק זיכרון בו קלפי המשחקים ניתנים להחלפה. התוצאה הסופית היא משחק מהנה ואישי. ל-GreenShpits יש בנוסף כבר מספר אפליקציות אייפד (iPad) באמתחתם: ספר ילדים, משחק זיכרון ומשחק פאזל. "אנחנו מנסים כל הזמן לפתח אפליקציות שיוסיפו לנו יכולות פיתוח חדשות. כך אנו נשארים תחרותיים ובעלי יכולת פיתוח במגוון היכולות של האייפון/אייפד".

החברה מזמינה אתכם להיכנס אל חנות האפליקציות של אפל – AppStore, ולהזין בחיפוש “shpits” ומבטיחה שיש שם משהו שמתאים לכל אחד. אם לפי דעתכם חסר משהו ברשימה הארוכה של אפליקציות, תשמחו לשמוע שכחלק מהחזון של מקימי החברה, החברה פונה אל הקהל הרחב בהצעה יוצעת דופן – "תדליקו אותנו עם רעיון לאפליקציה חדשה, ואנו נפתח עבורכם את האפליקציה שלכם חינם". מבקרי תערוכת Cellular 2010 יוכלו להגיש את הרעיון שלהם על גבי טפסים שיחולקו בביתן. תוכלו להיחשף אל החברה, מוצריה ויכולותיה בביתן באירוע ביום חמישי, ולשמוע הרצאה מפי אחד ממקימיה לגבי חנות האפליקציות של אפל.

רעיונות לאפליקציה ניתן לשלוח לכתובת המייל הבאה.
כנסו אל דף הפייסבוק של GreenShpits.

אירועים קרובים