תוכן שיווקי

"ערך מקצה לקצה עבור האנטרפרייז"

ראיון עם מנכ"ל קוואליסיסטמס, ליאור קוריאט, לרגל השקת גרסה חדשה ל-TestShell, חבילת יישומים לאוטומציית תהליכי פיתוח, ניהול בדיקות חומרה ותהליכי אופטימיזציה של איכות מוצר, ולרגל פתיחת סניף חדש בסינגפור

02/11/2010 11:18
ליאור קוריאט, מנכ"ל קוואליסיסטמס

מאת בן לביא

לפני מספר ימים הכריזה חברת קוואליסיסטמס (QualiSystems) מגני-תקווה על גרסה 4.3 של TestShell. מנכ"ל קוואליסיסטמס, ליאור קוריאט, אומר בראיון שנערך עימו, כי בגרסה החדשה הוכנסו שיפורים משמעותיים בכל מרכיבי המערכת – חבילת היישומים לאוטומציית תהליכי פיתוח, ניהול בדיקות החומרה ותהליכי האופטימיזציה לאיכות המוצר. לדבריו, החברה מציגה גידול של 100 אחוז במכירות שנה אחר שנה, וסניפים חדשים נפתחים ברחבי העולם; לאחרונה פתחה החברה סניף חדש בסינגפור.

כיצד מוסברת הצלחת החברה?
"בראש ובראשונה אנו מציעים ללקוח מערכת מנצחת, בעלת מפת דרכים ברורה. הגרסה האחרונה שהשקנו עתה ממשיכה לממש את חזון החברה, ובה בעת כוללת צרכים מרכזיים שעלו מן השטח, דהיינו מלקוחות בכל רחבי העולם. כל גרסה שמושקת היא פרי השקעה עצומה בהון ומשאבים, זאת כדי להיות בטוחים שהפתרון שלנו הוא המוביל על פני כל החלופות האחרות בשוק, והתועלת שהוא טומן בחובו עבור הלקוח באה לידי ביטוי במישורים רבים. עד גרסה 5.0 המערכת אמורה להפוך לפלטפורמה אחת שתאפשר קונסולידציה של צרכים ורבדים שונים באנטרפרייז.

הצלחתנו אף מיוחסת ל'תרבות לקוח' בה אנו דוגלים, על פיה הלקוח מקבל מאיתנו ומשותפינו העסקיים תמיכה מקיפה. אנו רואים לנכון לעשות כל מאמץ על מנת שהלקוח ינצל את המערכת שלנו באופן מיטבי, יפיק תועלת מרבית מהמוצר והחזר ההשקעה שלו יהיה מהיר ביותר – בין חצי שנה לשנה וחצי. אנו רואים בהחזר השקעה מהיר שכזה ושביעות הרצון מהמוצר את המפתח לביצוע רכישות נוספות. עדות להכרה בתועלות המוצר והערך שהוא מספק לארגון היא העובדה שמעל ל-30% מהעסקעות בכל רבעון הן הזמנות נוספות מלקוחות קיימים".

תן תקציר היסטורי על התפתחות החברה.
"קוואליסיסטמס נוסדה בשלהי 2004 על ידי ארבעה מייסדים, שפיתחו פתרון בתחום ה-Functional test automation. קהל היעד היה מהנדסי בדיקות בחברות האלקטרוניקה אשר נדרשו לממש ולשפר תרחישים ויכולת כיסוי של הבדיקות. TestShell הפכה תהליכים ידניים ומייגעים לאוטומטיים והביאה לדיוק רב יותר, לייעול העבודה וחיסכון כספי. במשך השנים פותחו מודולים נוספים, והמוצר התרחב לכדי פלטפורמה מקיפה לניהול ואוטומציה של בדיקות איכות בקרב יצרני מוליכים למחצה, מפעילי תקשורת ויצרני ציוד תקשורת. בשנת 2007 החלה החברה את מכירותיה בחו"ל ופתחה משרדים באנגליה, גרמניה וארה"ב. שנה אחר כך נפתחו נציגויות והוקמו רשתות הפצה באוסטרליה, סין, יפן, קוריאה וטייוואן. החברה פונה בעיקר ללקוחות Tier 1, 2. בתחום המוליכים למחצה ניתן למנות לקוחות כמו סמסונג, ברודקום, מוטורלה וסאנדיסק; בתחום התקשורת: וודאפון, דויטשה טלקום וצ'יינה מובייל; בתחום יצרני התקשורת: MRV, רד וסיסקו, ועוד רבים וטובים".

ומה צופן העתיד?
"אנו מתכוונים להמשיך ולהשקיע בהרחבת בסיס הלקוחות והתמיכה בו, באמצעות הגדלת צוותי המכירות, הוספת שותפים ופתיחת סניפים נוספים ברחבי העולם. מעבר לכך, נמשיך לפתח את TestShell ולדבוק במה שאנו מכנים Customer first culture".

אירועים קרובים