תוכן שיווקי

Data ONTAP 8 של NetApp מאפשרת מעבר קל לתשתית IT משותפת

02/11/2010 12:14

הקצב התובעני שבו מתנהל עולם העסקים המודרני, הגידול המהיר בנפחי הנתונים והמגמה המסתמנת בשוק למעבר מארכיטקטורות ותיקות של מאגרי נתונים מבודדים לתשתיות IT משותפות גורמים ללקוחות רבים לבחון מחדש את גישתם למערכות ה-IT. חברת נט-אפ (NetApp) צפתה מראש את המגמות הללו בשוק והשיקה את Data ONTAP 8 כדי לתת מענה על הצורך של לקוחות רבים להתרחב ולהשתדרג עם המעבר לתשתיות IT משותפות בעלות גמישות ויעילות מוגברת, המקדמות את ההשפעה העסקית.

הלקוחות רואים אחרת את החלופות ומשתמשים בקריטריונים חדשים כדי לבדוק אותן ולשמור על כושר התחרות. יותר לקוחות מאי פעם עוברים ל-Data ONTAP 8 כדי להקים סביבות אחסון גמישות, בעלות כושר הרחבה ויעילות, שייתנו מענה לאתגרים העסקיים של ימינו ויוכלו להתמודד גם עם דרישות עתידיות של העסק. לאחר פריסה של יותר מ-1,000 מערכות, מערכת Data ONTAP 8 מציעה שני מצבי פעולה גמישים ומשולבים ופלטפורמה מאוחדת ובעלת כושר הרחבה התומכת במספר רב של עומסי עבודה ומקדמת את האיחוד של מערכי IT.

שמונה קריטריונים מרכזיים לרכישה מניחים את היסודות לתשתית IT משותפת שתאפשר ללקוח לספק ביעילות רכיבי IT לפי דרישה ולתת מענה לדרישות עסקיות מתפתחות ומשתנות. קריטריונים אלה כוללים יכולת הרחבה ושדרוג, ארכיטקטורה מאוחדת, הגנת נתונים משולבת, שמירה חכמה במטמון, תפעול רצוף, ריבוי דיירים מאובטח, יעילות באחסון ואוטומציה של שירותים וכלי אנליטיקה. הטכנולוגיות 'best-of-breed' של נט-אפ מושתתות על Data ONTAP, שהיא כרגע הפלטפורמה המיטבית להקמת תשתיות IT משותפות.

פלטפורמת Data ONTAP 8 היא כיום הפלטפורמה היחידה בתעשייה המציעה פונקציונליות ברמת הארגון עם טכנולוגיות אשכול בשני מצבי פעולה. פלטפורמה זו מציעה ללקוחות גמישות המאפשרת לתת מענה לדרישות עסקיות מגוונות וגם מעבר חלק לתשתיות IT משותפות. לקוחות העוברים ל-Data ONTAP 8 פורסים ומטמיעים תשתיות אחסון משופרות הנותנות מענה לאתגרי הגידול בכמות הנתונים ומעניקות יותר גמישות, ביצועים ויעילות ובה בעת מסייעות לצמצם את עלויות התפעול.

הפתרון מספק:
•    ארכיטקטורה מאוחדת: נט-אפ הציגה את ארכיטקטורת האחסון המאוחדת הראשונה בתעשייה והיא ממשיכה לספק ארכיטקטורה במתכונת זו באמצעות Data ONTAP 8. ארכיטקטורה זו היא אידיאלית ללקוחות הנמצאים בעיצומו של המעבר לתשתיות IT משותפות.

•    שני מצבי פעולה: פלטפורמת Data ONTAP 8 בנויה כך שהלקוח יוכל לבחור את מצב המערכת התומך בצרכיו המשתנים ולבצע את המעבר לתשתיות IT משותפות.

•    כושר הרחבה: פלטפורמת Data ONTAP 8, המבוססת על ארכיטקטורה של 64 סיביות, מציעה שיפור בביצועים, שני מצבי פעולה משולבים ויכולות עיבוד מתקדמות לסביבות חומרה מרובות-ליבות של הדור הבא, דבר שיסייע ללקוחות להבטיח רמות ביצועים ידועות מראש ולהסתגל לשינויים בצורכי העסק.

•    יעילות: בעזרת Data ONTAP 8 יוכל הלקוח למטב את הניצול של נכסים ותשתיות ולייעל את האחסון עם טכנולוגיות ייעול האחסון הייחודיות של נט-אפ, כמו למשל הקצאת משאבים 'רזה' ומניעת כפילויות.

•    גמישות: פלטפורמת Data ONTAP 8 תומכת בכל עומסי העבודה – קבצים ובלוקים כאחד – ומאפשרת ללקוח לנהל את הגידול האדיר בנתונים ולעבור לתשתיות IT משותפות. התמיכה במספר רב של פרוטוקולים באותה פלטפורמה מאפשר ללקוח הרבה יותר גמישות בתמהיל הפרוטוקולים שהוא בוחר, על פי צרכיו, כדי להתאים את עצמו לסביבות משתנות.

אירועים קרובים