בינת הקימה חדרי ועידת וידיאו בכפר המכבייה; ההיקף הכספי: רבע מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט הותקנה מערכת לביצוע שיחות ועידה בווידיאו מבית פוליקום, תוך התאמתה לתנאים בחדרים השונים ● כמו כן, הותקנו מערכות שו"ב מבית Crestron, כולל פאנל המופעל באמצעות מסך מגע לשם בקרה על כל אמצעי האודיו והווידיאו בחדר ● הפרויקט בוצע על ידי החברות בינת סמך ובינת תקשורת מחשבים

החברות בינת סמך ובינת תקשורת מחשבים מקבוצת רד-בינת הקימו במלון הסוויטות החדש ובמרכז הכנסים בכפר המכבייה שברמת גן חדרים ייעודיים לביצוע שיחות ועידה בווידיאו (Video Conference). בינת סמך ניהלה את הפרויקט ובינת תקשורת מחשבים הקימה את חדרי הועידה. היקף הפרויקט מוערך בכרבע מיליון שקלים.

הקמת חדרי ועידת הווידיאו תאפשר למרכז הכנסים בכפר המכבייה לספק ללקוחות מגוון נרחב של אפשרויות, החל מחדרי ישיבות פשוטים, ללא וידיאו קונפרנס, ועד לחדרים מאובזרים במערכת וידיאו, הניתנת לשליטה באמצעות מערכת שו"ב, המפשטת את תפעולו של החדר.

במסגרת הפרויקט הותקנו מערכת לביצוע שיחות ועידה בווידיאו מבית פוליקום (Polycom), תוך התאמתה לתנאים בחדרים השונים, ומערכות שו"ב מבית Crestron, כולל פאנל המופעל באמצעות מסך מגע לשם בקרה על כל אמצעי האודיו והווידיאו בחדר.

מערכת השליטה שהותקנה ניתנת לתכנות לפי תרחישים קבועים מראש, הכוללים את מצב מקורות האודיו, הווידיאו, התאורה ופתיחת וסגירת הווילונות בחדר, בהתאם לדרישה.

דורון כהן, מנכ"ל בינת סמך, אמר, כי "פרויקט זה הוא דוגמה לשילוב ואינטגרציה בין חברות קבוצת בינת. הפתרון שהותקן הוא מהמתקדמים מסוגו בעולם, ויקנה לכפר המכבייה את האפשרות להשכיר ללקוחותיהם חדרי ישיבות לצורך ביצוע שיחות ועידה עם גורמים שונים בעולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים