מקורות: סקייפ תונפק בשנה הבאה

סכום ההנפקה מוערך בעד מיליארד דולרים, כך על פי המקורות ● הם מסרו, כי המשקיעים העריכו שההנפקה תצא לפועל עוד השנה, אך עקב תנאי השוק, בחרה החברה לדחות אותה לשנה הבאה

גרסה משודרגת ליישום לעסקים. Skype

סקייפ (Skype) מתכננת להציע מניות לציבור בהנפקה ששווייה מוערך בסכום של עד מיליארד דולרים, אולם ההנפקה תצא לפועל רק בשנה הבאה – כך מסרו מקורות יודעי דבר. המשקיעים העריכו, כי ההנפקה תצא לפועל עוד השנה, אך עקב תנאי השוק, בחרה החברה לדחות את ההנפקה לשנה הבאה, כך על פי המקורות.

חברת סקייפ מלוקסמבורג מציעה יישום פופולרי שמאפשר לערוך שיחות קוליות ושיחות וידיאו באינטרנט. באוגוסט השנה הגישה החברה טופס הרשמה לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC), ובחודש שעבר מינתה את טוני בייטס, לשעבר סגן נשיא בסיסקו (Cisco), לתפקיד המנכ"ל שלה. מקור אחר בסקייפ מסר, כי החברה עדיין בודקת נושאים שונים, ובכלל זה את מספר ההנפקות הנוספות המתוכננות ואת מידת המוכנות שלה.

המקורות ציינו, כי על פי ההערכות, יגיע שווי ההנפקה שתיערך במהלך השנה הבאה לטווח של בין 750 מיליון למיליארד דולרים. את המהלך מובילה חברת גולדמן זקס (Goldman Sacks), ועל החתמים נמנות החברות ג'יי. פי. מורגן (JP Morgan), מורגן סטנלי (Morgan Stenley), מריל לינץ' (Merill Linch), ברקליס קפיטל (Barclays Capital) וסיטי גרופ (City Group).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים