בנק הפועלים הטמיע טכנולוגיה לניהול שינויים, ביצוע תחקירים וייעול תהליכי מיחשוב במאות אלפי שקלים

פלטפורמת Smart TS Software Intelligence, שפותחה על ידי חברת In-Com Data Systems, היא פתרון לניהול שינויים, ביצוע תחקירים וייעול תהליכי המיחשוב של הארגון ● המערכת מאפשרת לארגונים להתמודד עם אתגרי ניהול מחזור חיי אפליקציות מיחשוב, לשפר ולקצר תהליכים וכן לחסוך בעלויות פיתוח, תחזוקה ותוכנה

חטיבת ה-IT של בנק הפועלים רכשה את פלטפורמת Smart TS Software Intelligence – פתרון לניהול שינויים, ביצוע תחקירים וייעול תהליכי המיחשוב של הארגון. המערכת מאפשרת לארגונים להתמודד עם אתגרי ניהול מחזור חיי אפליקציות מיחשוב, לשפר ולקצר תהליכים וכן לחסוך בעלויות פיתוח, תחזוקה ותוכנה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף מעריכים אותו במאות אלפי שקלים.

האתגר שעמד בפני חטיבת ה-IT של הבנק היה תכנון שינויים והשפעותיהם על מערכות אחרות לצד ניהול סיכונים בעת העברת רכיבים לייצור.

פלטפורמת Smart TS Software Intelligence, שפותחה על ידי חברת In-Com Data Systems, משווקת בישראל בלעדית על ידי חברת Brit Business Technologies, שתוביל את ביצוע הפרויקט.

ד"ר נאווה שקד, מנכ"ל  Brit Business Technologies, אמרה, כי עלות המערכת, על מרכיביה השונים ובתלות בכמות האלמנטים שהיא מכילה, יכולה להגיע לכמה מאות אלפי דולרים. לדבריה, ארגונים בארצות הברית שרכשו את התוכנה לפני שנתיים המשיכו ושדרגו את התוכנה לכדי שימוש כלל ארגוני ב-Smart TS.

אילן שפירא, מנהל מחלקת הנדסת תוכנה של חטיבת ה-IT של בנק הפועלים, אמר, כי "בארגון שבו מערכות המחשב קשורות האחת בשנייה ומנוהלות בפלטפורמות שונות, חובה להחזיק מוצר שיכול להציג בפנינו את הקשרים והתלויות, על מנת להקל בתהליכי ביצוע שינוי ובזמן תקלות". לדבריו, "נחשפנו למערכת בתזמון מתאים לצורך שהיה לנו בכלי שיסייע לנו לאבחן, לפתור ולמנוע תקלות, ויאפשר לנו להגיב לבעיות בזמן אמת, בקלות ובמהירות. אנחנו רק בתחילת הדרך, וכבר רואים שימוש נרחב במוצר".

שמעון ברק, מנהל הפרויקט באגף הנדסת התוכנה של החטיבה, אמר, כי "רכישת התוכנה נבעה מצורך אמיתי ומשמשת אותנו ככלי עבודה חיוני ולא כעוד מוצר שטוב שיהיה אותו. המערכת עוזרת לנו לשפר תהליכים שלא ניתן היה לבצע בעבר, והשימוש בה מייעל את העבודה ומשפיע על איכותה ועל השירות למחלקות הבנק".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יורם שושן

    אני מתעניין בכלי ליעול תהליך האפיון. אשמח לשמוע פרטים מאילן שפירא על הפתרון המתואר בכתבה

אירועים קרובים