מייקל דל: קל יותר לפתח יישומים לחלונות פון 7 מאשר לאנדרואיד

דל אמר, כי משובים שמגיעים אליו ממפתחים מציינים את מערכת ההפעלה החדשה מבית מיקרוסופט לחיוב ● עם זאת, הוא לא חסך שבחים גם מהאנדרואיד של גוגל ואמר, כי "היא עקפה אפילו את אפל, ומתקדמת בקצב מהיר בהרבה מכפי שניתן היה לשער"

מכשירים עם מערכת ההפעלה חלונות פון 7 (Windows Phone 7) של מיקרוסופט (Microsoft) עדיין לא הגיעו למדפי החנויות אפילו בארצות הברית, אולם לפחות חלק מהמפתחים כבר רואה אותה בחיוב – כך אמר מייקל דל, מנכ"ל דל (Dell). החברה נערכת להשיק השבוע מכשירים עם מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט: דל תציע את מכשירי Venue Pro ברשת של טי-מובייל (T-Mobile), והיא מציעה גם מכשירים עם מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) של גוגל (Google).

באירוע שנערך בהונג קונג ציין דל, כי מהמשובים שמגיעים אליו ממפתחים עולה, כי קל יותר לעבוד על קוד שמיועד לחלונות פון 7 מאשר על קוד שמיועד לאנדרואיד. עם זאת, הוא לא חסך שבחים גם ממערכת ההפעלה מבית גוגל, ואמר, כי "הזירה של הטלפונים החכמים הופכת לפתוחה ומודולרית יותר". לדברי דל, "אנדרואיד עקפה אפילו את אפל (Apple), ומתקדמת בקצב מהיר בהרבה מכפי שניתן היה לשער".

ואמנם, נתונים שפרסמה באחרונה חברת המחקר NPD Group מאשרים, כי קצב המכירות של אנדרואיד היה ברבעון האחרון מהיר מזה של iPhone ביותר מפי שניים. כיום שולטת מערכת ההפעלה מבית גוגל על נתח של 43% משוק הטלפונים החכמים בארצות הברית, בהשוואה לנתח של 26% לאפל. הנתח של מיקרוסופט עומד על 3% בלבד. נתון זה מתייחס לחלונות מובייל (Windows Mobile), הפלטפורמה של מיקרוסופט שקדמה לחלונות פון 7.

השבוע אמורים להגיע למדפי החנויות לפחות חמישה דגמים חדשים של טלפונים חכמים עם חלונות פון 7, ובמיקרוסופט מקווים, כי בכך ייפתח עידן חדש שבו ישובו ויעלו המכירות של הטלפונים החכמים שמצוידים במערכת ההפעלה של החברה. כעת נותר רק לראות אם הצרכנים יגלו התלהבות מהמכשירים שיתבססו עליה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים