חדש בישראל: שירות התשלומים PayPal בעברית מלאה

ההשקה כוללת שירות לקוחות ותמיכה בעברית, אתר אינטרנט חדש בסיומת co.il ואפשרות תשלום (צ'ק אאוט) בשפה העברית ● סקוט תומפסון, נשיא PayPal: "אנו עדים לכך, כי בשווקים בהם הושק שירות PayPal בשפה המקומית, חלה תמורה משמעותית בפעילות הסחר האינטרנטית בקרב צרכנים, וכן בקרב בעלי עסקים"

PayPal, חברת התשלומים מקבוצת אי-ביי (eBay), הודיעה הבוקר (ד') על השקת השירות שלה בשפה העברית. בין היתר כוללת ההשקה גם שירות לקוחות בעברית, מספר טלפון ישראלי, תמיכה בשפה העברית עבור המשתמשים המקומיים, אתר אינטרנט חדש בסיומת co.il ואפשרות תשלום (צ'ק אאוט) בשפה העברית.

זהו לא הצעד הראשון של PayPal בישראל. כזכור, בינואר 2008 רכשה את חברת הסטארט-אפ הישראלית Fraud Sciences, העוסקת באבטחת עסקאות מקוונות, ומאז משמשת כמרכז המו"פ העולמי של PayPal בתחום זה, בו מועסקים כ-80 מהנדסים ומנהלי פיתוח. ביולי 2008 הכריזה PayPal, כי היא פותחת את שוק המכירות בישראל למסחר גם בשקלים חדשים (NIS), בנוסף על שאר סוגי המטבעות המורשים באתר. בנובמבר 2009 פתחה החברה את האפשרות לבעלי עסקים למשוך כסף מחשבון ה-PayPal שלהם לחשבון בנק ישראלי.

לדברי סקוט תומפסון, נשיא PayPal, "חברת PayPal גאה להשיק היום שירות בעברית עבור הקהל הישראלי. אנו עדים לכך, כי בשווקים בהם הושק שירות PayPal בשפה המקומית, חלה תמורה משמעותית בפעילות הסחר האינטרנטית בקרב צרכנים, וכן בקרב בעלי עסקים. PayPal מכירה בחשיבותו של השוק הישראלי ובטוחה כי השקה זו תתרום למהפכה אמיתית בכל הקשור לתשלומים מקוונים בישראל".

עודד זהבי, מנהל אזור דרום אפריקה וישראל ב-PayPal: "אני שמח וגאה על השקת מגוון השירותים של PayPal בשפה העברית. המהלך כולו נבנה תוך התמקדות בצרכן הישראלי, ואין לי ספק שהמהלך יאפשר חווית קנייה נוחה, מהירה ובטוחה יותר ברשת, לקהל רחב ומגוון של צרכנים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שולי

    כשמנים כרגע להכנס מגיעים לדף באנגלית

אירועים קרובים