הנתח של מחשבי iPad מגיע ל-95% משוק מחשבי הלוח

מאז שהושקו, הפכו מחשבי iPad לגאדג'ט שנמכר בקצב המהיר ביותר בהיסטוריה של עולם ההיי-טק ● עם זאת, אנליסטים מעריכים, כי בעתיד תאיים תחרות עזה מצד גוגל על הנתח של אפל בשוק מחשבי הלוח

ממחקר חדש שפרסמה אתמול (ג') חברת Strategy Analytics עולה, כי ברבעון השלישי של 2010 עמד הנתח של מחשבי iPad על 95% מהשוק של מחשבי הלוח. "מחשבי iPad של אפל (Apple) הזניקו את השוק וצברו במהירות נתח של 95% מהשוק העולמי של מחשבי הלוח ברבעון השלישי של 2010", נכתב בדו"ח.

מאז שהושקו בחודש אפריל, הפכו מחשבי iPad לגאדג'ט שנמכר בקצב המהיר ביותר בהיסטוריה של עולם ההיי-טק. ביום הראשון לשיווק מכרה אפל 300,000 יחידות, וב-80 הימים הראשונים הסתכם מספר היחידות שנמכרו ביותר משני מיליון.

על פי כריס וויטמור, אנליסט בדויטשה בנק (Deutsche Bank), אם מצרפים את המכירות של מחשבי Mac ומחשבי iPad, שולטת אפל על נתח של 25% מהשוק של המחשבים האישיים בארצות הברית – ומקדימה את דל ו-HP, שהנתח של כל אחת מהן עמד ברבעון השלישי על 20%. הנתח של אייסר (Acer) הגיע ל-9%.

אולם, בחברת Strategy Analytics מציעים לאפל שלא לנוח על זרי הדפנה, שכן "ברבעון הרביעי עומד גל של מכשירי אנדרואיד להציף את השוק ולשים קץ לדומיננטיות הרבה של אפל", נכתב בדו"ח. גם במיקרוסופט (Microsoft) שוקדים, בשיתוף עם יצרניות החומרה, על מחשבי לוח שיצוידו במערכת ההפעלה חלונות 7 (Windows 7), אך הפרטים על מכשירים אלה עדיין מועטים, וספק אם מערכת ההפעלה המלאה של החברה מתאימה למחשבים אלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים