רפי שקולניק, נט-אפ ישראל: "חשיבות האחסון כבר מזמן לא נמדדת בכמות ובקיבולת"

"היום מסתכלים גם על כל ההיבטים הנלווים לאחסון – ניהול האחסון ביעילות, ניצול האחסון, שרידות, יתירות, גיבוי, המשכיות עסקית והלימה לרגולציות", אמר שקולניק, מנכ"ל נט-אפ ישראל ואגן הים התיכון ● לדבריו, "אנו מסוגלים לספק את אותם ערכים נלווים, ובכך להביא הרבה יותר מאשר רק אחסון"

"נתח השוק שלנו בעולם האחסון המקומי עמד ברבעון האחרון על 34%, כך לפי IDC ישראל, והוא צפוי להמשיך ולגדול, כי זה מה שקורה לנט-אפ (NetApp) בכל העולם. לפני 17 שנים עמד מחזור המכירות העולמי של החברה על שני מיליון דולרים, וכיום הוא עומד על 4 מיליארד. נט-אפ היא חברת האחסון בעלת קצב הגידול הגדול ביותר מרבעון לרבעון ומשנה לשנה", כך אמר רפי שקולניק, מנכ"ל נט-אפ ישראל ואגן הים התיכון.

שקולניק פתח את כנס הלקוחות והשותפים השנתי של הסניף הישראלי של ענקית האחסון, NetApp Innovation Summit 2010. לכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, הגיעו יותר מ-700 איש, מנמ"רים, מנהלי תשתיות ומנהלי אחסון ממגוון מגזרי המשק. הכנס נערך היום (ד') במרכז הכנסים אבניו בקריית שדה התעופה.

"אתגרים רבים ניצבים לפתחם של המנמ"רים ומנהלי התשתיות", אמר שקולניק, "וביניהם הטיפול במידע ההולך וגדל ומנגד – חוסר הגידול בתקציב ובכוח האדם המיחשובי. נט-אפ חרתה על דגלה באחרונה שני היבטים אותם היא מקדמת לטובת הלקוחות – גמישות ויעילות של מערכי המיחשוב הארגוניים. הגמישות היא הניסיון לענות לשינויים התדירים בסביבות המיחשוב של הלקוחות. ה-IT של אתמול דומה אך במעט לזה של היום או מחר. היעילות של ה-IT היא המפתח הקריטי להצלחה העסקית של הארגונים. אם ה-IT לא יביא ערך עסקי, אין לו זכות קיום לכשעצמו. ארגון שלא יהיה יעיל – לא ישרוד".

"חשיבות האחסון", אמר שקולניק, "כבר מזמן לא נמדדת בכמות ובקיבולת שלה. המדובר על כל ההיבטים הנילווים לאחסון – ניהול האחסון ביעילות, ניצול האחסון, שרידות, יתירות, גיבוי, המשכיות עסקית והלימה לרגולציות. אנו מסוגלים לספק את אותם ערכים נלווים, ובכך להביא הרבה יותר מאשר רק אחסון. נט-אפ תמשיך לפתח כלים לשיפור התפעול ויעילות מערכי האחסון. המטרה היא לספק פתרון כולל ולא מוצרים".

באחרונה פורסם, אמר שקולניק "כי זכינו במכרז של משרד הביטחון, אולם הגידול בפעילות של הסניף הישראלי הוא גם במגזרים אחרים: כך, עברנו כברת דרך בעולם הבריאות וכיום קופות חולים ובתי חולים מבססים את מערכות הדימות שלהם על מוצרי נט-אפ. גם הצלחנו לפתוח דלת לעולם השמרני של הבנקאות ומגזר הפיננסים. עוד יש לנו הצלחות במגזרי התעשייה וההיי-טק".

שקולניק סיכם בדברי תודה ללקוחות ולשותפים העסקיים ואמר כי יתרונה של החברה על פני מתחרותיה הוא ביחס ובשירות ללקוחות, "הם השגרירים הטובים ביותר של החברה".

גיא רחמים, מנהל טכני אזורי, נט-אפ, תיאר במליאה המרכזית של הכנס כיצד ניתן לשפר את הדטה סנטר הארגוני ולהגיע למצב של יעילות תפעולית מבוססת תשתיות אחודות. לדבריו, היעד הזה ימומש בכמה דרכים: ביצוע קונסולידציה של הדטה סנטר, הכולל איחוד של שרתים ושירותים; עריכת פרויקטי וירטואליזציה כוללים, לא רק ברמת השרתים, אלא גם ברשתות התקשורת ובמערכי האחסון; סטנדרטיזציה גורפת; אספקת ה-IT כשירות; מיכון תהליכים; ניהול מערכות; העברת שירותים לענן.

הקריטריונים לתשתיות האחודות, אמר רחמים, כוללים יכולת גידול, גמישות בקיבולת שיפור הביצועים, הגנה משולבת על המידע ותפעול מסביב לשעון. בדרך זו, סיכם רחמים "יקבלו מערכי ה-IT הארגוניים את הגמישות והיעילות הנדרשת להמשך תפעולם באופן חסכוני ואפקטיבי. ארגוני IT שימשיכו לפעול באופן מסורתי ולא חדשני – יישארו מאחור ולא יספקו לעסקים שלהם את היתרון התחרותי הנדרש ואת זריזות התגובה העסקית".

חתם את המליאה המרכזית עופר בן ארצי, מנהל תחום תשתיות פתוחות, לאומי קארד, שהציג סיפור לקוח. לאחר מכן התפצל הכנס למסלולים מקצועיים בחסות שותפיה העסקיים של נט-אפ בארץ: מיקרוסופט (Microsoft), הראל טכנולוגיות מידע, אנקור, אמת מיחשוב, יבמ (IBM), וגלאסהאוס ישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים