יישום חדש יאפשר ללקוחות לאומי קארד לצפות בהטבות ובמידע אישי במכשיר ה-iPhone שלהם

היישום My Leumicard מאפשר ללקוחות לצפות בהטבות ברדיוס מוגדר, לחפש ולסנן הטבות לפי תחומי עניין, מיקום וכדומה, להציגן על גבי מפה ואף לנווט אל היעד ● החברה מתכוונת להרחיב בקרוב את היישום למכשירים נוספים

לאומי קארד השיקה יישום למשתמשי iPhone בשם My Leumicard, שמאפשר ללקוחותיה המשתמשים במכשיר לצפות בהטבות השונות בבתי עסק ובמידע אישי.

היישום החדש מאפשר ללקוחות לצפות בהטבות באמצעות Augmented Reality (מציאות מורחבת) ברדיוס מוגדר, לחפש ולסנן הטבות לפי תחומי עניין, מיקום וכדומה, להציגן על גבי מפה ואף לנווט אל היעד.

הלקוחות יכולים לדרג את ההטבה, כדי שאחרים יוכלו לצפות בדירוג. כמו כן, באפשרותם לשתף את ההטבה עם החברים שלהם באמצעות אי-מייל, הודעת SMS או פייסבוק (Facebook). היישום החדש אף מאפשר ללקוחות לדעת מהן ההטבות הנצפות ביותר.

המידע האישי ניתן ללקוחות לאחר הזדהות. הוא כולל את ריכוז החיובים של הלקוחות ללאומי קארד, תוך אפשרות לראות חיוב בודד, וכן את נתוני מסגרות האשראי והנקודות שלהם. ההזדהות מבוצעת באותם האמצעים של אתר האינטרנט של החברה.

היישום פותח תוך שיתוף פעולה בין אגף מערכות המידע בלאומי קארד לחברת IdeoMobile. מלאומי קארד נמסר, כי התשתית שעל בסיסה פותח היישום נותנת לה אפשרות לעבור ולתמוך במגוון רחב של מכשירים במהירות.

עוד מסרו בחברה, כי בעתיד הקרוב, היא מתכוונת להרחיב את תכולת היישום ולאפשר ללקוחות לבצע בה עוד מגוון רחב של פעולות. כמו כן, לאומי קארד מתעתדת להרחיב את האפליקציה למכשירים נוספים.

לדברי אשר רשף, סמנכ"ל מערכות מידע בלאומי קארד, "שמנו ביישום החדש דגש רב על חווית המשתמש ונוחות השימוש, כדי שתהיה אינטואיטיבית למשתמש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים