סנטריטי הטמיעה מערכת שליטה ובקרה ברדיו ללא הפסקה; ההיקף: 100 אלף שקלים

המערכת שהוטמעה תנטר את כלל מערך המיחשוב הארגוני של רדיו ללא הפסקה, לרבות הסביבות הטכנולוגיות באולפנים וציוד השידורים ● כמו כן, היא מעניקה לה יכולת בקרה עבור ציוד השידור באולפנים ומערכות ייעודיות לתחנות רדיו ● במסגרת הפרויקט יושמו יכולות מתקדמות, בכלל זה ניטור תהליכים עסקיים, ניהול מצאי וניטור תחנות קצה

חברת סנטריטי, המתמחה בפיתוח מערכות שליטה ובקרה, הטמיעה את מערכת Centerity Monitor ברדיו ללא הפסקה. היקף העסקה נאמד בכ-100 אלף שקלים.

המערכת שהוטמעה תנטר את כלל מערך המיחשוב הארגוני של רדיו ללא הפסקה, לרבות הסביבות הטכנולוגיות באולפנים וציוד השידורים.

Centerity Monitor מספקת לרדיו ללא הפסקה מערך שליטה ובקרה מרכזי, הכולל ניטור נרחב בזמן אמת עבור כל התשתיות הפיזיות והאפליקטיביות של החברה, בהן שרתים, בסיסי נתונים, מערכי איחסון, אפליקציות, ציוד תקשורת וקווי תקשורת. כמו כן, היא מעניקה לה יכולת בקרה עבור ציוד השידור באולפנים ומערכות ייעודיות לתחנות רדיו. במסגרת הפרויקט יושמו יכולות מתקדמות, לרבות ניטור תהליכים עסקיים (BSM), ניהול מצאי (Inventory management) וניטור תחנות קצה.

אייל פאר, מנכ"ל רדיו ללא הפסקה, אמר ש-"Centerity Monitor מהווה שדרוג משמעותי ליכולות השו"ב של המערך הטכנולוגי אצלנו. רדיו ללא הפסקה מספק שירות למאות אלפי מאזינים בזמן אמת, ולכן – קיימת חשיבות עליונה לזמינות השירותים והמערכות הטכנולוגיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים