איור חדש מגלה את "כל האמת" על משתמשי הטלפונים החכמים

מסתבר שמשתמשי ה-iPhone הם בנות ומשתמשי האנדרואיד רואים את עצמם כאלברט איינשטניים - כך טוענים מאיירים של איור חדש, ש-"מגלה" מה בעלי טלפונים חכמים חושבים אלה על אלה ● לדבריהם, האיור מציג את "האמת המפוכחת של הסכיזופרניה העוטפת כל אחד מהטלפונים החכמים המובילים בעולם"

החיים הפנימיים שלנו די עלומים, ואנחנו נאלצים לסמוך על המסכה החיצונית שתציג אותנו בפני העולם. לפעמים, המעמד שלנו מוצג באמצעות הבגדים: פראדה (Prada), נייקי (Nike), אדידס (Adidas) ועוד, אולם בזכותם של הטלפונים החכמים, ש-"מדברים" בשל מעמדם הציבורי, אנשים מרגישים משהו. כך לפחות חושבים אנשי C-Section Comics, שיצרו את האיור שלמעלה. איור זה מציג, לדבריהם, את האמת המפוכחת של הסכיזופרניה העוטפת כל אחד מהטלפונים החכמים המובילים בעולם.

כדאי לבחון את האיור הזה, המציג בצורה גרפית פרמטרים שונים של משתמשי טלפונים חכמים, ואולי גם למצוא בו את עצמנו. מבין שלושת סוגי הטלפונים החכמים, המשתמשים האופייניים של ה-iPhone הם בעצם בנות. משתמשי iPhone אופייניים לא רק רואים את עצמם כבנות, אלא גם נראים למחזיקי טלפונים חכמים אחרים כבנות. יתרה מזאת, בעלי בלקברי (Blackberry) רואים את משתמשי ה- iPhone כילדות קטנות. מנגד, משתמשי ה- iPhone רואים במשתמשי הבלקברי כישויות מזדקנות, לא שונים בהרבה מבני כלאיים של קרי גרנט וג'ון מק'קיין.

עוד סוברים המאיירים, כי משתמש האנדרואיד (Android) האופייני חושב שהוא לא פחות מאלברט איינשטיין. לעומת זאת, משתמש ה-iPhone הטיפוסי רואה בו לא יותר מאיזה חנון אווילי חסר שרירים, ומשתמש הבלקברי רואה את משתמש האנדרואיד כסתם שליח פיצה.

האם אתם iPhone, אנדרואיד או בלקברי? איור: C-Section Comics

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ailaG

    דוקא לא ציפיתי מאישה להיות כל כך שוביניסטית. אם מתוך שלושה אנשים אחת היא אישה, למה את אוטומטית מניחה שעשו אותה בכוונה אישה בשביל להביע משהו? כאילו בעולם שלך אין נשים שהן סתם חלק מהעולם של משתמשי הטלפון המתקדמים (במקרה הזה) בלי שתהיה לזה משמעות נסתרת.

  2. עבד עם המאייר

    בניגוד להערות של ידידי המאייר העבודה היא דווקא תוצאה של עבודה משותפת עבודה מאומצת קשה ומאתגרת. עבודה שנמשכה חמש שנים, חמש שנים שבהן הנחלתי לידיד המאייר חוש הומור משובח יש לציין כי נתוני ההתחלה היו קשים עם כל כשרון הכתיבה המדהים חוש ההומר היה גולמי למדי (ציטוטים מגבעת חלפון לא נחשבים לפסגת המקוריות) אבל כעת אני יודע שתפקידי תם היה שלום ידידי היקר צא לך לדרך חדשה תמיד אהיה שם

  3. המאייר

    נחמה היקרה, תודה רבה על הפרסום ב"אנשים ומחשבים", זה מאד מחמיא. עם זאת, נפלו כמה אי-דיוקים בכתבה: ראשית, אינני "מאיירים" כי אם מאייר יחיד. האיור הוא פרי מכחולי (או עטי הדיגיטלי). שנית, מעולם לא אמרתי ש" האיור מציג את האמת המפוכחת של הסכיזופרניה העוטפת כל אחד מהטלפונים החכמים המובילים בעולם". המשפט הזה מתוחכם מידי עבורי. למעשה, אני לא ממש בטוח מה זה אומר. יכול להיות שאת מצטטת את CNET או TechCrunch או אחד האתרים האחרים שפרסמו את האיור. את והקוראים מוזמנים לבקר באתר C-Section Comics ולהתרשם מהאיור המקורי, באיכות טובה: http://www.csectioncomics.com/2010/11/iphone-vs-android-vs-blackberry.html בברכה, המאייר

אירועים קרובים