גרטנר: המעבר לחלונות 7 – קריטי עבור מרבית הארגונים

"מכיוון ש-80% מהארגונים דילגו על התקנת חלונות ויסטה, הפכה חלונות 7 לפרויקט קריטי, הנוגע לכל מחשב אישי בכל ארגון כמעט", אמרה אנליסטית בכירה בגרטנר ● לדבריה, "ארגונים רבים מתכוונים לפרוס את אופיס 2010 באותו זמן עם פריסת חלונות 7, ועליהם לעשות זאת רק במידה וזה מתחבר עם ההיגיון הארגוני"

המעבר לחלונות 7 (Windows 7) הוא קריטי עבור רוב הארגונים – כך טוענת פדריקה טרוני, אנליסטית בכירה בגרטנר (Gartner). לדבריה, "מכיוון ש-80% מהארגונים דילגו על התקנת חלונות ויסטה (Windows Vista), הפכה חלונות 7 לפרויקט קריטי, הנוגע לכל מחשב אישי בכל ארגון כמעט".

"ארגונים רבים מתכוונים לפרוס את אופיס 2010 באותו זמן עם פריסת חלונות 7, ועליהם לעשות זאת רק במידה שזה מתחבר עם ההיגיון הארגוני", אמרה טרוני. "לא כדאי להם להעמיד בסכנה את הצלחת חלונות 7 על ידי פריסת אופיס 2010 אם אין להם די זמן לתכנון, בדיקת היישומים ותיקונם, במידת הצורך".

בגרטנר קוראים לארגונים בעלי מערכות אופיס 2003 (Office 2003) להתחיל לתכנן ולבדוק אפשרות להחליפן לפחות עד אמצע 2011, במידה שהם מעוניינים לעבור למוצר חליפי.

החברה צופה, כי אופיס 2007 (Office 2007) תותקן בפחות מ-50% מהמחשבים האישיים, וכי אופיס 2010 (Office 2010) תותקן בקצת יותר מ-50% מהמחשבים האישיים. שתי המערכות, כך על פי גרטנר, יגיעו אז לשיאן.

"בעוד שאופיס 2007 כלל שינויים רבים, לרבות ממשק משתמש חדש, אופיס 2010 מהווה שדרוג משמעותי עבור מיקרוסופט (Microsoft) מבחינת המיצוב התחרותי", הוסיפה טרוני. לדבריה, "זה מוסיף יכולות שיתוף סימולטני וגרסת דפדפן, על מנת להתחרות עם מוצרים כמו גוגל דוקס (Google Docs)".

עוד עולה מהתחזית של גרטנר, כי במהלך 2014, 95% מהארגונים לא יוכלו לאפשר למשתמשים להריץ את גרסת האונליין החינמית של אופיס. על פי החברה, ארגונים המחויבים לגרסאות החדשות של SharePoint יזדקקו לגרסאות חדשות של אופיס על מנת למקסם את השקעותיהם.

אנליסטים של גרטנר, וטרוני ביניהם, ידונו בנושא בהרחבה בכנס Gartner Symposium/ITxpo 2010, שיתקיים בין 8 ל-11 בנובמבר בקאן, צרפת. הם צפויים להתייחס בו גם לנקודות שעל ארגונים לבחון על מנת להעביר את המשתמשים והיישומים שלהם לעבודה עם חלונות 7 ואופיס 2010.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים