לארי אליסון וצפרא כץ יעידו מחר במשפט אורקל-סאפ

אליסון ידוע כמי שאינו מהסס להשתלח ביריביו, וכעת ניצבת על הכוונת שלו בעיקר סאפ ● אם פרקליטי אורקל יבקשו להסתייע בעדותו כדי לבקש סכום פיצויים גבוה ככל האפשר, הרי שפרקליטי סאפ ינסו לנצל את עדותו כדי להציגו כמי שמנהל מסע נקמה אישי ● מנהל הכספים הראשי של סאפ העיד במשפט ביום ו'

לארי אליסון, מנכ"ל אורקל (Oracle), יעיד מחר (ב') במשפט המדובר ביותר בעמק הסיליקון מזה שנים – וייאלץ להשיב לשאלות הפרקליטים של סאפ (SAP). כן תתייצב מחר על דוכן העדים במשפט צפרא כץ, נשיאת אורקל – כך מסרה דוברת החברה. כץ ממעטת להופיע בציבור, אך בשבוע שעבר היא נכחה באולם הדיונים.

סאפ הודתה באחריותה למעשיה של TomorrowNow, חברה בת שלה, שגנבה תוכנה משרתי אורקל ומכרה טכנולוגיות במחירי מציאה. כעת מתמקד הדיון בגובה הפיצויים שישולמו לאורקל – בין עשרות מיליונים למיליארדים רבים של דולרים.

אליסון ידוע כמי שאינו מהסס להשתלח ביריביו, וכעת ניצבת על הכוונת שלו בעיקר סאפ. אולם, אם פרקליטי אורקל יבקשו להסתייע בעדותו כדי לבקש סכום פיצויים גבוה ככל האפשר, הרי שפרקליטי סאפ ינסו לנצל את עדותו כדי להציגו כמי שמנהל מסע נקמה אישי.

כריס סקוט גרהאם, עורך דין ממשרד Dechert, מציע לפרקליטי סאפ לצמצם ככל האפשר את טווח תשובותיו של אליסון. "הדבר הגרוע ביותר מבחינתם יהיה לתת לו חופש דיבור", אמר.

ביום ו' השקיע דיוויד בויס, הפרקליט הראשי של אורקל, למעלה משעה בשאלות שהפנה למנהל הכספים הראשי של סאפ, וורנר ברנדט, בניסיון לברר, לכאורה, מדוע זו רכשה את TomorrowNow ב-2005.

ברנדט העיד בגרמנית ודבריו תורגמו לאנגלית, אך מדי פעם עבר ברנדט בעצמו לאנגלית, כאשר בויס לחץ עליו להשיב מתי נודע לו ש-TomorrowNow הפרה את זכויות היוצרים של אורקל.

לטענת ברנדט, המנהלים הבכירים של אורקל לא ידעו על הפרשה עד שזו הגישה את התביעה, לפני שלוש שנים וחצי. ברנדט הסביר שאורקל רכשה את TomorrowNow כדי לנסות ולפתות לקוחות של PeopleSoft ו-J. D. Edwards – שני מותגי תוכנה שאורקל רכשה ב-2005. "היעד שלנו היה ברור ומוגדר היטב: להעביר ולהסב לקוחות של PeopleSoft ו-J. D. Edwards", אמר ברנדט.

סאפ הודתה, כי אנשי TomorrowNow הורידו שלא כדין מיליוני קבצי תוכנה משרתי אורקל. עם זאת, לטענתה, מנהליה לא ידעו על מעשים אלה כאשר רכשו את החברה. לאחר שאורקל הגישה את התביעה, סגרה סאפ את TomorrowNow, שעסקה במתן שירותי תמיכה ותחזוקה, שדרוגים ותיקוני באגים.

ב-2005 יצאה סאפ במסע פרסום שנועד לשכנע את לקוחות אורקל לעבור לתוכנות שלה. ללקוחות שנעתרו סופקו שירותי תחזוקה מוזלים באמצעות TomorrowNow.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים