תוכן שיווקי

QlikView מכריזה על גירסה 10

07/11/2010 13:31

חברת QlikTech, אחת מחברות ה-BI המובילות בעולם, הכריזה על זמינותה של QlikView 10 BI המעמידה לרשות ארגוני אנטרפרייז יכולת ייחודית לטיפול לא מובנה במליארדי רשומות  ומעמיקה ומפתחת עוד יותר את יכולות ה In Memory BI  תחום אותו היא מובילה מזה מספר שנים.

הגירסה החדשה מציגה שיפורים משמעותיים בתחומים הבאים:

•    חיפוש אינטואיטיבי בנתונים
חשיבת המשתמש ב-QlikView דומה לחשיבת משתמש Google. החיפוש הוא אסוציאטיבי ואינטואיטיבי. בגירסת QlikView10 כמו בכל הגירסאות הקודמות של התוכנה, החיפוש נעשה בזיכרון המחשב. יכולות החיפוש נמצאות בכל שדה חיפוש ומאפשרות להגיע במהירות לכל מידע קריטי, כך שמידע קריטי ותשובות לשאלות העסקיות, מוצגות במהירות רבה תוך כדי הקלדה.

•    תמיכה מעולה באלפי משתמשים ומיליארדי רשומות בארגון
למשתמשי טכנולוגית AJAX, קיימת האפשרות לעדכון הנתונים בזמן אמיתי ללא עדכון העמוד כולו. הגירסה החדשה מאפשרת ניצול טוב יותר של טכנולוגית ריבוי המעבדים, ע"י יכולות מצוינות של חישוב מקבילי. מניסויי מעבדה נצפו שיפורים של עד פי  5 בביצועי טעינת הנתונים לעומת גירסאות קודמות, על מחשבים מרובי ליבות.

•    פתיחות ואינטגרציה למערכות הארגוניות
הגירסה החדשה מציגה רמה חדשה של פתיחות שלא היתה מוכרת עד כה בעולם ה-BI. התוכנה מאפשרת שילוב של QlikView עם יישומים חיצוניים ובתוך אפליקציות קיימות, כולל שילוב מפות, תרשימים וקיטעי אנימציה בקלות, תוך תיעוד שוטף וזמינות למשתמש.

•    ניהול מרכזי ושליטה ובקרה ארגונית
הגירסה החדשה מאפשרת ניהול ושליטה יעילה של מחלקת ה-IT בארגון על ביצועי מודלי QlikView הנבנים על ידי המשתמשים בעזרת כלי ניהול וניטור של מערכת QV מתקדמים. הגרסה החדשה מציעה אפשרויות ניהול מרכזי, כולל load balancing, ניהול ארגוני, תזמון תהליכים, מעקב אחרי לוגים כמו גם ניהול תהליכים מבוזרים.

QlikView מיושמת כיום אצל כ-15,000 ארגונים בעולם ומתוכם למעלה מ-1,500 ארגוני Enterprise כדוגמת Canon, Fila, Panasonic, Toyota, Pfizer, Soup Cambell’s במגוון מגזרי שוק. היתרון הגדול ביותר של QlikView על כל הכלים המסורתיים הקיימים בשוק הוא במהירות היישום וההטמעה של יישומי BI מורכבים, הנמדדים לעיתים בימים ושבועות, לעומת חודשים ושנים אצל המתחרים  המסורתיים. לאחרונה פורסם דוח IDC בנושא: Success and Value From BI המצביע על כך ש-96% מכלל משתמשי QlikView בעולם הצביעו על שביעות רצון בדרגה של 1,2 בדירוג של 1 עד 5.

" QlikView 10 מצביעה על המשך המחויבות המתמשכת שלנו להציע פשטות בשימוש כמו גם עוצמה של יכולת תחקור וניתוח", אומר אנטוני דייטון, סגן נשיא בכיר למוצרים של חברת QlikTech. "בנוסף, מציעה גרסה זו יכולות חיפוש, מהירות פיתוח ממבט המשתמש, ויכולת ניהול מעולה של המודלים מצד ה-IT".

אירועים קרובים