מתיחות בקרב עובדי פרטנר לקראת הגשת מסקנות חברת ייעוץ חיצונית שתמליץ על שינויים ארגוניים

מנכ"ל חברת הסלולר, יעקב גלברד, שכר את שירותיה של חברת הייעוץ, שעלולה להמליץ בין היתר על פיטורי עובדים ● זאת, במסגרת שינויים מבניים שנועדו להפוך את פרטנר לחברה בעלת מבנה דומה לפלאפון, אותה ניהל גלברד בעבר ● במקביל, החלה פרטנר בתהליך קליטת עובדי קבלן מאגף ה-IT והפיכתם לעובדי החברה

מתיחות בקרב עובדי חברת פרטנר לקראת הגשת מסקנותיה של חברת ייעוץ חיצונית שנשכרה על ידי המנכ"ל, יעקב גלברד, במטרה לבצע שינויים ארגוניים בחברה ולהפוך אותה ל-"רזה" יותר – כך נודע לאנשים ומחשבים. את המסקנות עתידה להגיש החברה ביום א' הבא, ה-14 בנובמבר. לפי שעה אין הערכה לגבי כמות העובדים שתיאלץ לעזוב.

במקביל, החלה פרטנר בתהליך קליטת חלק מ-150 עובדי הקבלן באגף ה-IT שלה, אל תוך שורות החברה. גורמים בחברה מסבירים, כי עם הגשת המלצותיה של חברת הייעוץ החיצונית, תוקפא העסקת עובדים חדשים בחברה ומצבת כח האדם תתייצב על עובדי הקבלן שיקלטו והעובדים שיאלצו ללכת הביתה. אותם גורמים ציינו, כי מטרת השינויים היא להפוך את פרטנר לחברה בעלת מבנה דומה לזה של פלאפון, אותה ניהל גלברד בעבר.

ההתייעלות במחלקת ה-IT, כאמור, תבוא לידי ביטוי בסופו של דבר בהכנסת העובדים הנותרים לתוך החברה – צעד שיועיל לחסכון, משום שלא יהיה צורך לשלם את כל תשלומי התיווך לחברות. מצד שני, המהלך יכבול את החברה לשימוש בעובדים פנימיים. יצוין, כי לפרטנר מערכות מיחשוב מורכבות הרבה יותר מאלה שהיו בפלאפון בתקופתו של גלברד. פגיעה בהן, מסרו אותם גורמים בפרטנר, עלולה לפגוע בכושר התחרות של החברה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. סמי ששון

    במילים אחרות - אילן בן דוב - ושותפיו חזירים קפיטלסטים שרווחי העתק שהחברה שלו עושה ע"ג האוכלוסיה החלשה - וניצול עובדיו למשכורות נמוכות אינם מספיקים לספק את תאבונו החזירי וכל שהוא רוצה זה רק עוד ועוד ..ל"ייעל" ו"לעדכן" את העלויות והמחירים ... כחלון - תעשה מה שצריך - ותחתוך להם בשומני החברה ! "והטיעון הכי מגוחך שנשמע בנוגע לדמי הקישוריות - "מחירי החברה נורמלים ביחס לשווקים באירופה" ... אבל המשכורת שלנו לא ! (!!!!) .

אירועים קרובים