במקום בלקברי: רבע מעובדי דל יקבלו מכשירים חכמים מבוססי חלונות פון 7 מתוצרתה

החברה תחלק לכ-25 אלף מעובדיה את מכשיר ה-Venue Pro מתוצרתה ● לדברי דל, המהלך יחסוך כ-25% מהעלויות הסלולריות שלה ● ב-RIM טוענים, כי זה לא הגיוני, וכי כל רצונה של דל הוא בפרסום חינם

דל (Dell) תעביר 25 אלף מעובדיה ממכשירי בלקברי (Blackberry) של RIM למכשירי טלפון חכמים מתוצרתה, בעלי מערכת ההפעלה חלונות פון 7 (Windows Phone 7). צעד זה מעיד על הלחצים המופעלים על RIM בשוק הארגונים הגדולים.

לדברי דל, החל מהשבוע הבא היא תתחיל לחלק לכרבע מכוח העבודה העולמי שלה את מכשיר ה-Venue Pro מתוצרתה, הפועל עם מערכת ההפעלה חלונות פון 7, שהושק בארצות הברית בחברת טי-מובייל (T-Mobile).

לדברי בריאן גלאדן, מנהל הכספים של דל, המהלך יחסוך לחברה כ-25% מעלויות התקשורת הסלולרית שלה, בעיקר משום שהיא לא תזדקק עוד לשרתים של בלקברי.

המהלך הזה הוא גם רמז לא ממש דק ל-RIM, שבעבר שלטה ללא עוררין בשוק הארגונים הגדולים וחווה כעת לחצים ותחרות מצד ה-iPhone של אפל (Apple) ומצד מכשירי האנדרואיד (Android). למעשה, דל מתכננת להציע לעובדיה גם את מכשירי האנדרואיד מתוצרתה. יש בכך אישוש למחקר שפורסם בסוף אוגוסט של חברת נילסן (Nielsen), שלפיו רק 42% ממשתמשי הבלקברי מתכננים להישאר עם המכשיר גם לאחר השדרוג הבא שלהם. לעומת זאת, 29% השיבו, כי יחליפו את המכשיר שלהם ל-iPhone ו-21% הצהירו על רצונם לעבור לאנדרואיד.

בתגובה להחלטת דל, אמר מארק גיברט, סגן נשיא לשיווק ארגוני ב-RIM, כי "אנחנו חושבים שזה ממש לא הגיוני שהם באמת יחסכו כסף בעקבות הצעד הזה, והרבה יותר סביר שהם מחפשים פרסום חינם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים