תוכן שיווקי

פריוריטי – תוכנת ה ERP של חברת אשבל טכנולוגיות – מציגה תנופת צמיחה מרשימה גם בשווקים בחו"ל

08/11/2010 13:41

בנוסף להצלחה המוכחת של תוכנת Priority בשוק הישראלי, כמו גם המגוון הגדל של לקוחותיה, גם שותפיה העסקיים והמפיצים של אשבל ברחבי העולם מציגים תוצאות מרשימות של חדירה לשוק ה-ERP עם תוכנת פריוריטי, בקנה מידה עולמי. לחברת אשבל מעל 20 שותפים עסקיים הפזורים ברחבי העולם, אשר בשנה האחרונה הצליחו להגדיל את המכירות בשיעור של 50%. הטכנולוגיה המתקדמת של פריוריטי מאפשרת עבודה באינטרנט בטכנולוגית "מחשוב ענן" ומשמשת חברות גלובליות אשר משתמשות בתוכנה בארצות שונות סביב הגלובוס, כאשר כל מדינה נהנית מתרגום ולוקליזציה מקומית.

אשבל ושותפיה העסקיים צופים גידול משמעותי נוסף בנתוני המכירות בחו"ל בעקבות מערכת ה-WMS לניהול מחסנים שהושקה לפני כשנתיים בישראל, מותקנת במספר אתרים בעולם ונהנית משביעות רצון גדולה של הלקוחות. מעניינת במיוחד היא ההצלחה המשותפת בשוק התוכנות בקולומביה (דרום אמריקה) עם השותפה העסקית ADV, אשר על פי מאמר שפורסם לאחרונה נכללת ברשימת 100 חברות ה-IT התורמות לצמיחה החלה במדינה זו.

לקוחות לדוגמה:

Closter Pharma – חברה תרופות בינלאומית עם משרדים במקסיקו, אקוודור, פרו, ברזיל, ונצואלה, ארגנטינה, צ'ילה וקולומביה.
Flores de America – מגדלי פרחים ומפיצים הפועלים באקוודור, קולומביה ורוסיה.
Grupo Gral – קבוצה של 10 חברות בתחום החקלאי הפועלת מקולומביה ומטפלת בלקוחות בכל אמריקה הלטינית.

ברומניה הצליחה השותפה העסקית Wizrom להציב את פריוריטי בין שלוש תוכנות ה-ERP הנמכרות ביותר במדינה זו.

לקוחות לדוגמה:

Rotaprint – חברה בתעשיית הדפוס, מתכננת, מעצבת ומייצרת מוצרים שונים כגון: טפסים, קטלוגים, ספרים ועוד.
Cummins – חברה בינלאומית, מתכננת, מייצרת ומפיצה של מנועים וטכנולוגיות משלימות כגון: מערכות דלק, בקרה, סינון, זרימת אויר ועוד.
Fronetti – זכיינית של Fronetti ההונגרית, הרשת המובילה במזרח אירופה לייצור, שיווק והפצה של מוצרי מאפה טריים.

בשווקים נוספים כגון: אוסטרליה, אסיה ואפריקה נרקמו שיתופי פעולה בין אשבל לבין נציגים מקומיים אשר תורמים את הידע, המיומנויות והיכולות שלהם ליצור נוכחות עסקית של מערכת פריוריטי ERP. גם בארה"ב, למרות המצב הכלכלי, או אולי כתוצאה ממנו, הזדמנויות עסקיות רבות באות לידי מימוש ורשימת השותפים העסקיים שם מתארכת בהתאם.

חברת אשבל טכנולוגיות תמשיך ותציג רעיונות ופתרונות טכנולוגיים חדשים וחדשניים, אשר ילהיבו מנהלים ברחבי תבל, ויסייעו להמשיך ולמנף את הצמיחה המרשימה גם בשווקים הזרים.

לפרטים: שלמה אסרף, מנהל פיתוח עסקי

אירועים קרובים