תוכן שיווקי

10 סיבות להריץ VMware על תשתיות של EMC

ולא רק בגלל ש-EMC היא הבעלים של VMware…

08/11/2010 13:51
יוחאי גל, CTO ומנהל טכנולוגיות ב-EMC ישראל

מחקרים חוזרים ונשנים שביצעו חברות מחקר ואנליסטים שונים מצביעים על כך ש-EMC היא הספק הנבחר ליישום פרוייקטי VMware, בפער של פי שתיים לפחות לעומת המתחרה הקרוב ביותר.

מצאנו לפחות 10 סיבות עיקריות שמסבירות תופעה זאת:

1. אינטגרציה
למוצרי EMC יותר מ-60 נקודות אינטגרציה חזקות בנושאים של אחסון, גיבוי, אבטחה וניהול עם תשתיות VMware

2. קלות שימוש
הודות לאינטגרציות ממשקי הניהול, מנהלי VMware מחד, ומנהלי האחסון מאידך, פרודוקטיבים פי 10 לעומת תשתיות אחרות, וזאת עקב היכולת ההדדית לראות את כל התשתיות מקצה לקצה משני הכיוונים: מכיוון ה-vCenter של Vmware, ובו זמנית מכיוון ממשקי הניהול של האחסון.

3. יעילות וביצועים
מארזי האחסון של EMC יעילים לפחות ב-20% ממארזי אחסון מתחרים ביחסי הברוטו/נטו של האחסון. בנוסף לכך, הפעלה של מנגנוני דחיסה מתקדמים כגון Dedup ו-Compression מייעלים את האחסון בעוד כ-50% נוספים. שימוש במנגנוני Tiering אוטומטי של EMC מוסיפים עוד כ-30% ביעילות האחסון של EMC. שימוש במנגנוני ה-FAST Cache של EMC בשילוב עם דיסקים מסוג SSD, מביא גם לשיפור ביצועים דרמתי של עד פי 10 עבור שרתים וירטואלים לעומת מארזי אחסון מתחרים.

4. הגנת המידע
שימוש בטכנולוגיות מתקדמות של Dedup על המקור ועל היעד, בשילוב עם ממשקי הגיבוי החדישים של Vmware, מקצרים את זמני הגיבוי של VMware בעד כ-90% ודורשים כ-5% מנפח המדיה לגיבוי לעומת טכנולוגיות גיבוי מסורתיות.

5. אבטחת מידע
שימוש בטכנולוגיות RSA, חטיבת אבטחת המידע של EMC, הופכת את העולם הוירטואלי לבטוח יותר מהעולם הפיזי, ומאפשרת לראות את כל היבטי אבטחת המידע של Vmware מלוח בקרה אינטגרטיבי אחוד.

6. גמישות
מארזי האחסון האחודים של EMC מאפשרים שימוש גמיש בכל פרוטוקולי האחסון המקובלים בסביבות VMware, כגון SAN, iSCSI, CIFS, NFS במקביל, תוך יכולת לשינוי תצורת החיבוריות ללא צורך בהשבתות.

7. זמינות
EMC היא החברה היחידה שמאפשרת תפעול שני מרכזי מידע בתצורת Active/Active על ידי חיבור פדרטיבי של מארזי האחסון, ויכולת ניוד מכונות וירטואליות – vMotion, ללא הפסקה בשירות, בין שני האתרים.

8. מדרגיות
מערכי האחסון של EMC מאפשרים לספק בצורה מדרגית את כל צורכי ה-IO של הסביבה הוירטואלית, באופן דינמי, ללא כל השבתות ותוך הבטחת רמת שירות מיטבית לאורך זמן. יכולת זו, מאפשרת להריץ את סביבות ה-Vmware של הארגון עד פי שתיים וחצי מהר יותר לעומת מארזי אחסון מתחרים.

9. פתרונות מוכחים
ל-EMC פורטפוליו מלא של פתרונות מובנים וארכיטקטורות מוכחות אשר פותחו ביחד עם מהנדסי חברת Vmware, אשר מקצרים דרמטית את זמן היישום של ווירטואליזציה בארגון, ומבטיחים את הצלחתה.

10. שרותים
ל-EMC אלפי מהנדסי שירות בעלי ידע נרחב בסביבת Vmware, ובממשקי הסביבה לתשתיות אחסון גיבוי וניהול, המאפשרים לארגונים ליישם ווירטואליזציה במהירות, ללא סיכון וברמת השרותיות הגבוהה ביותר ללקוחותיהם.

עוד על הממשק האופטימאלי שחולקות EMC ו-VMware ועל הטכנולוגיות של החברות, בכנס הטכנולוגיות השנתי Clouds-r-us שיקיימו החברות בשיתוף עם סיסקו, ב-15 בנובמבר באווניו.

אתר הכנס

אירועים קרובים