תוכן שיווקי

לקראת כנס CloudCon: שיחה עם עידו הכהן, סמנכ"ל שיווק ומכירות, בלאט לפידות יישומים עסקיים – נציגת Salesforce.com בישראל

08/11/2010 14:10

מה תציגו בכנס הקלאוד?
"כיום ל-salesforce.com הכנסות של 1.8 מיליארד דולר בשנה,יותר מ-80,000 לקוחות משלמים. בישראל יש יותר מ-400 לקוחות. כשותפים המרכזיים של salesforce.com בישראל שמנו לנו למטרה להפיץ את הבשורה אודות מוצרי salesforce.com ופלטפורמת הפיתוח שלה בישראל ובעולם.

בכנס נתמקד בהצגת פלטפורמת הפיתוח בענן, יתרונותיה ויכולותיה. נציג כיצד פלטפורמת Force.com מאפשרת לארגונים לפתח אפליקציות פנים ארגוניות, להרחיב את יכולות מערכת ה-CRM של Salesforce.com ומאפשרת ל-ISVs לפתח מוצרים במודל של מחשוב עננים ולשווק אותם עם Salesforce במודל OEM. בנוסף, נציג את החדשנות והיתרונות בפתרון ה-CRM של Salesforce.com, פורטל הלקוחות ופורטל השותפים הניתנים לקישור אליה לתמיכה במערך השיווק, המכירות והשירות. נציג את ה-chatter – רשת חברתית ארגונית הפועלת מעל מערכת ה-CRM, משפרת את שיתוף הפעולה בארגון ומאפשרת לעקוב לא רק אחר אנשים, אלא גם אחר פעולות עסקיות. נציג גם את Salesforce.com sites – מערכת לפיתוח אתרי אינטרנט מעל Salesforce.com ואת Ideas- מערכת לשיתוף רעיונות וניקודן על ידי קהל הלקוחות, מערכת שנמצאת בשימוש נרחב של סטארבקס ארה"ב וזכתה להצלחה חסרת תקדים. נדבר גם על Salesforce.com Content – מערכת מתקדמת לניהול תוכן. כחלק ממסלול האנטרפרייז יצטרף אלינו כדובר Stephane Viallete סגן נשיא האחראי על ישראל, מזרח אירופה ואפריקה להצגת יכולות ה- CRM של Salesforce.com".

מהי פלטפורמת Force.com? מהם יתרונותיה? למי היא מיועדת?
"בשנים האחרונות עשתה Salesforce.com מהפכה בתחום פיתוח אפליקציות. בעזרת פלטפורמת הפיתוח כשירות – PaaS – force.com, הממוצבת על ידי חברת האנליסטים גרטנר כבעלת חזון ומובילה בתחומה, יכולים ארגונים להתמקד במהות העסקית של האפליקציות אותם הם מפתחים במקום להתמקד בפיתוח תשתיות, בקניית שרתים ותחזוקתם. הפלטפורמה מיועדת לארגונים אשר מעוניינים לפתח אפליקציות לשימוש פנים ארגוני, ל-ISVs אשר מעוניינים לפתח אפליקציות בענן ואשר יכולים גם לשווק את הפתרונות הללו במודל OEM עם salesfoce.com ולחברות המעוניינות להרחיב את יכולות ה-CRM שלהם. הפלטפורמה מאפשרת לארגונים לעשות שימוש בשירותים כגון: ניהול משתמשים, אבטחת מידע,יכולות שיתוף הפעולה בתוך הארגון – Chatter, יכולות בניית Workflows, טריגרים אוטומטיים ועוד מבלי לרכוש את התשתיות והכלים הללו. כל מי שמפתח בעזרת הפלטפורמה יכול ליהנות מיכולות אלו מבלי לפתח אותם בעצמו. מחקר מחקר שערכה IDC  מצא כי פיתוח אפליקציות בעזרת force.com מקטין את זמן הפיתוח פי 5 ואת עלויות הפיתוח בחצי!"

ספר על פרוייקטים שבלאט לפידות ביצעה באמצעות הפלטפורמה.
"בשנים אחרונות אנו רואים צמיחה משמעותית בדרישה ליכולות פיתוח של Force.com כתוצאה מכך הקמנו צוות פיתוח שמונה היום יותר מ-13 מפתחים. בשנה האחרונה יותר מ-60% מתכולת העבודה שלנו היתה פיתוח. בין לקוחותינו ניתן לראות מגוון לקוחות ממגזרים שונים, באחד הפרוייקטים שביצענו עבור חברת טכנולוגיה בינלאומית גדולה פיתחנו תוכנה לחישוב תחזית מכירות מדוייקת. בניית התחזית עבור החברה היתה מאוד מורכבת משום שהחברה מוכרת עשרות אלפי פריטים. כדי להקל על עבודת אנשי המכירות פיתחנו את האפליקציה ב-force.com תוך שימוש בטכנולוגית פלאש, המאפשרת עריכה בתוך העמוד ללא צורך לעבור לעמוד חדש. לחברה דומה פיתחנו אפליקציה המאפשרת לאגד מספר תת מוצרים למוצר אחר – קונפיגורטור – וכל זאת בפחות מחודש! לאחת מחברות הסטארט אפ עימה אנו עובדים פיתחנו אפליקציה לשיתוף מידע בין רופאים – במקרה זה ביצענו גם אינטגרציה עם השרתים של אמזון, אשר עליהם ישב המידע".

הרשמה לכנס

אירועים קרובים