תוכן שיווקי

כשאיכות ומקצועיות נפגשים

08/11/2010 14:32
פורטינט

קומסק תופסת מקום מיוחד באבטחה בישראל. זו החברה היחידה בתחום שהפנימה את שתי תובנות היסוד של תחום אבטחת המידע ולבסס עליהן אסטרטגיה עסקית מצליחה. התובנה הראשונה היא, שאבטחה היא בעיה אקוטית של כל פעילות עסקית,התובנה השנייה היא שאין הפרדה ממשית בין אספקטים של אבטחה – הגנה פיזית, אבטחת תקשורת, אבטחת נתונים ומערכות, תובנות אלה, מקובלות ומשמשות לה מצפן ומפת דרכים לפעילות עסקית ענפה. קבוצת קומסק ממוקדת ב-2 תחומי פעילות עיקריים:

1. פרויקטי ייעוץ בישראל ובארצות רבות ברחבי העולם.
2. זרוע ההפצה המתמחה בייצוג יצרנים והפצה לאינטגרטורים בתחום אבטחת מידע.

במסגרת הפעילות העולמית של קומסק נוצרה מערכת יחסים מיוחדת עם חברת Fortinet – יצרנית מוכרת בשוק אמצעי האבטחה לניהול מאוחד של איומים. סדרת FortiGate עטורת הפרסים שכוללת אמצעי אבטחה כנגד איומים רבים עם האצת ASIC מייצגת את הדור החדש של מערכות להגנת הרשת בזמן אמת. המערכות מגלות ומונעות בזמן אמת את מרבית האיומים והמזיקים מבוססי התוכן, שמקורם באינטרנט ובדואר האלקטרוני – דוגמת וירוסים, תולעים, חדירות ותכני אינטרנט עוינים מבלי לפגוע בביצועי הרשת. הפתרונות של Fortinet הם מוצרי האבטחה היחידים שהוכרו שבע פעמים על ידי ICSA (בתחומי הפיירוול, אנטי וירוס, IPsec ולקוחות אנטי וירוס לגילוי והסרה), והם מעניקים מגוון רחב של שירותים ברמת הרשת וברמת היישום בפלטפורמה משולבת וקלה לניהול.

"התרחבות הפעילות מבחינת  Fortinet ומיצובה של קומסק  כחברת ההפצה המובילה בתחום אבטחת מידע מציב את קומסק כמפיצה הראשית של Fortinet בישראל", אומר מורן ג'רסי, מנהל קומסק הפצה. כחברה עולמית שצריכה לתמוך בערוץ שיווק הפרוס על עשרות מדינות וכולל אלפי נקודות קצה, מעוניינת Fortinet לספק לכל משווק קטן את התמיכה הטכנית והשיווקית הטובה ביותר. קומסק הפצה מביאה לשרשרת האספקה ערך מוסף ייחודי מהיותה גוף שמתמחה באספקטים המסחריים של ההפצה לקמעונאים, ועם זאת בעלת ידע טכני מוכח וצבר ניסיון מהשטח, ועל כן מסוגלת להביא את הטכנולוגיות החדשות ביותר לשוק העסקי.

קומסק הפצה מספקת את החלק הארי של דרישות השוק, ורוב הציוד שמסופק בישראל עובר במערכת ההפצה והלוגיסטיקה של קומסק, אומרת קרן כוכבי מנהלת מוצר Fortinet בקומסק הפצה: "כראיה מרבית מפרויקטי אבטחת המידע של היצרנית Fortinet עוברים בזרועות המכירה וההפצה של קומסק כשהייחוד הוא בכיסוי שוק רחב במיוחד המקיף  את כלל הסקטורים בשוק הישראלי- ביטחוני, פיננסי, טלקום, היי-טק, ציבורי וכלה במשווק הקטן המספק פתרונות למשרד הקטן, זאת תודות כמובן לשילוב מנצח של מוצרים העומדים בקדמת הטכנולוגיה ביחד עם זרוע הפצה מיומנת ומומחית. קומסק הפצה משקיעה מאמצים ומשאבים רבים על מנת לספק ללקוחותיה מקצועיות, העברת ידע טכנולוגי ושיווקי רציף, זמינות ואמינות, אני שמחה לציין, שכל זאת לשביעות רצונם של לקוחות רבים. Fortinet מייצרת את מוצרי האבטחה הטובים ביותר- וקומסק יודעת להוציא מהם את המכסימום".

"אנו מקפידים על הפצה של המוצרים שהוכיחו את עצמם, של היצרנים המובילים  בכל תחום ושל הטכנולוגיות שאנו מאמינים כי יאריכו ימים בשוק ובשרות הלקוחות, מסכם מורן,  מוצרי Fortinet מתאימים להפליא להגדרה זו: הם חדשניים אבל לא מאיימים – הטכנולוגיה המתקדמת מיושמת בהם בצורה שקל לארגון עסקי להטמיע. Fortinet כבר לא צריכה להוכיח כי מקומה בחזית והניסיון מראה כי הפתרונות שלה יכולים לספק הגנה מתחדשת ומסתגלת לאורך זמן, ככל שהתנאים בסביבת הסיכונים משתנים. השילוב של Fortinet עם קומסק הוא פשוט שילוב מנצח וכל אחד רוצה להיות בצד המנצחים.

אירועים קרובים