תוכן שיווקי

מושב ה-ISV של כנס קלאודקון: כל מה שרצית לדעת על פיתוח אפליקציות לענן

08/11/2010 14:51

מאת רפאל פוגל

במסגרת סדרת הפוסטים אודות ועידת קלאוקדון 2010, האירוע השנתי למחשוב ענן שיתרחש ביום ג', ה-16 בנובמבר, אני ארחיב היום על מושב ה-ISV שלנו. זהו מושב המיועד למנהלי פיתוח ומנהלי מוצר של יצואניות תוכנה ישראליות. מסטארטאפים צעירים ומבריקים ועד מובילות עולמיות כאמדוקס או צ'קפוינט.

אם פספסתם את הפוסט הקודם שלי אודות המרצים במושב האנטפרייז של CloudCon2010, תוכלו למצוא אותו כאן. אם כבר קראתם אותו, אז אתם כבר יודעים שיש לנו יותר מ-1000 נרשמים לועידה, ויותר מ-40 מרצים מקצועיים שיציגו בפניכם במליאה הראשית, בארבעת המסלולים המקבילים, ובסדנאות המקצועיות.

————-

מושב ה-ISV של קלאודקון, יתחיל בשעה 11:30, במקביל למושבי האנטרפרייז, האבטחה ומסלול הסמרטפיילוט. ומנהלי הפיתוח ששוקדים היום על אפליקציות ענן עבור לקוחותיהם בוודאי יתעניינו בהרצאתו של גיא נירפז (Guy Nirpaz) מ-SaasPulse, שמציעה רכיב אנלטיקס לאפליקציות SaaS.

נירפז ירחיב אודות יכולות המעקב אחר פעילות המשתמשים השונים במערכת ה-SaaS שלכם, ותחשבו על אותם כמה אלפי לקוחות פוטנציאלים שיקבלו מכם קוד חינם לשימוש במערכת, ולאחר כמה חודשים אתם תרצו לשלוח את אנשי המכירות שלכם להמשיך את המו"מ מול אלו מביניהם שבאמת רציניים. אתם תזדקקו לפתרונות אנלטיקס שינתחו את הפעילות שלהם במערכת שלכם כדי לאתר אותם.

לקראת ההרצאה הבאה יעלו על הבמה שני מרצים: נועם קינג (Noam King), מוביל הטכנולוגיות של חלונות Azure במיקרוסופט ישראל, ומאור דויד פור (Maor David-Pur) יועץ המפתחים של מיקרוסופט עבור חברות ISV. הם יסבירו מתי בדיוק כדאי לצוות פיתוח תוכנה להשתמש בפלטפורמת הענן של מיקרוסופט, ואני בטוח שההרצאה הזו תעניין המון מנהלי פיתוח שעובדים עם טכנולוגיות מיקרוסופט וגם כאלו שלא.

מושב ה-ISV של כנס קלאודקון

הדובר הבא של מושב ה-ISV יהיה ויטלי קושניר (Vitaly Kushner) מאסטריילס, מעבדת פיתוח של סטארטאפים שעובדת בעיקר עם רובי ומוצרי קוד פתוח. רבים ממנהלי הפיתוח שהיו בכנס 2010 OPEN זכו להשתתף בסדנה המצויינת שלו אודות RUBY, ועכשיו הוא ישתף אתכם בידע שלו אודות עננים ציבורים איתם עובדות חברות הסטרארטאפ, וכל מה שצריך לעשות עם הקוד שלכם ברגע שהוא כבר מוכן להישלח לענן. אני מניח שהוא יתמקד בענן של אמאזון, אבל אף פעם אי אפשר לדעת מה ויטלי יעשה בדיוק.

עדן שוחט (Eden Shochat),  מקרן הון הסיכון ג'נסיס פרטנרס, בחר כיוון הרצאה שלא שמעתי מאף אחד אחר מבין מרצי הכנס איתם דיברתי. הוא מזהה סוג של פעילות עסקית-טכנולוגית קצת שונה על הענן העולמי, ומתעניין במודולים שונים שכבר מוצעים לשימוש על הענן ומאפשרים לחברות ISV להציע שירותים ומוצרים מהירים, מוצלחים ולא יקרים.

שירותי מחשוב שהם אבני בניין, ועל פי ההגדרה הבסיסית של תשלום רק עבור אותם משאבים שהלקוחות שלהם שלכם באמת משתמשים בהם, מסייעים לכם ליצור אפליקציות שתמיד יהיו רווחיות.

המרצה הבא במושב מנהלי הפיתוח יהיה אלון  גירמונסקי (Alon Girmonsky), מ-Cloud-Intelligence, והוא כבר יציע לכם את פלטפורמת הענן לשם בדיקה של האפליקציות שלכם.

אתם רוצים לקבל דו"ח ביצועים אודות כמה אלפי יוזרים שמשתמשים בבטא? אתם רוצים אותם יוזרים יגיעו במקביל מכל העולם ותוכלו למדוד את זמני התגובה? אפליקציות בדיקות תוכנה על הענן הולכות לכיוון הזה.

לאחר שסיימתם את שלב הבדיקה של אפליקצית הענן שלכם, הגיע הזמן גם להרוויח ממנה כסף. שלמה וויס, מנהל הפיתוח העסקי של SafeNet, ירחיב אודות המודולים הנכונים לעשות את זה בשוק העולמי. והוא יתבסס על סקירת סיפורי הצלחה של חברות ISV בינלאומיות שכבר עובדות עם SafeNet.

את מושב ה-ISV  תנעל הרצאה שבוודאי תעניין את כל מנהלי הפיתוח שצריכים להעביר עכשיו את האפליקציה שלהם למודל SaaS. משה קפלן (Moshe Kaplan) מנהל ה-R & D של ESI ירחיב אודות הדיזיין הנכון לאפליקציות ענן, ואיך בדיוק מגיעים אליו.

אני אזכיר לכם שוב, שכל זה יהיה אחרי מליאה ראשית, ובמקביל לשלושה מסלולים מרתקים אחרים (מסלול אנטרפרייז, עבור מנהלי המחשוב הבכירים של ישראל, מסלול מנהלי אבטחה עם מומחי צ'קפוינט וקומסק ומסלול סטארטאפים המפתחים תשתיות ענן), יהיה ניתן לעבור ממסלול למסלול, אז תעשו שיעורי בית ותסמנו לכם אילו הרצאות מעניינות אתכם במיוחד.

לאחר ארוחת הצהריים החגיגית, נערוך שלוש סדנאות מקבילות ללימוד העבודה מול העננים הציבוריים של גוגל, מיקרוסופט ואמזון. וכל מי ששוקל להתחיל לעבוד מול אחד מהעננים האלו, צפוי לקבל שם ידע רב ואולי גם כמה חודשי התנסות בחינם.

אז קחו יום חופש לפני קלאודקון, תנוחו טוב ותגיעו רענננים, ולא לקבוע שום דבר אחר לאותו היום – אנחנו נתקוף את הענן, מכל הכיוונים, מ-8:00 ועד שעה 17:00.

הרשמה לקלאודקון

אתר קלאודקון

אירועים קרובים