CA חוגגת עם השותפים

בכנס שותפים שערכה בשבוע שעבר חברת CA, במתחם הקריפטון בכפר הירוק, נרשמה נוכחות מרשימה של 115 איש. כולם מהחברות השותפות של CA: נטקום, נס טכנולוגיות, טקמיינד, טלדור, בינת, פרוסיד וטרסנט.

את הכנס הנחה אייל ברש, מנהל השותפים ב-CA ישראל. שי און, מנכ"ל CA ישראל, נשא דברי ברכה והדגיש את החשיבות הרבה שמעניקה חברת CA לביסוס מערכת היחסים עם שותפיה בישראל. מאיר אדלר, CTO ב-CA ישראל, סקר את הטכנולוגיות השונות של החברה, מוצרים חדשים וכיווני הפיתוח העתידיים. אייל משה, מנהל השרות והתמיכה של CA בישראל, הציג את המוקד הטלפוני הישראלי שעומד לרשות הלקוחות והשותפים הרבים של CA. כיבד את הכנס בנוכחותו גם דיוויד גריפיטס, סגן נשיא מ-CA אירופה אשר שיתף את הנוכחים בתוכניותיה החדשות של החברה כלפי שותפיה העסקיים.

במהלך הכנס הוענקו תעודות הוקרה לשותפים מצטיינים על פרוייקטים מוצלחים: אייל קדם ואבי זיגדון מחברת טקמיינד קיבלו את התעודה כהוקרה על שורה של פרוייקטים מוצלחים במגזר הביטחוני. קובי עזרן מחברת נס קיבל גם הוא תעודה על פרויקט ניהול זהויות צה"לי ודימה מירודין מחברת נטקום קיבל תעודה עבור פרויקט הטמעת Service Desk במגזר הממשלתי.

את האירוע חתם הסטנאפיסט שלום אסייג.

מימין: דיוויד גריפיטס, סגן נשיא ב-CA אירופה ושי און, מנכ"ל CA ישראל

שי און וצביקה אולקיניצקי מעניקים את תעודת ההוקרה לאייל קדם ואבי זיגדון מחברת טקמיינד

שי און וצביקה אולקיניצקי מעניקים את תעודת ההוקרה לדימה מירודין מחברת נטקום

שי און וצביקה אולקיניצקי מעניקים את תעודת ההוקרה לקובי עזרן מחברת נס

שלום אסייג בהופעה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים