מארק אנדרסין, ממקימי נטסקייפ, מציע דפדפן חדש בעל מאפיינים חברתיים

הדפדפן, RockMeIt, מציע על פי יוצריו חוויית גלישה שמתאימה הרבה יותר להרגלי הגלישה הנוכחיים באינטרנט, תוך התבססות והתאמה לרשתות החברתיות השונות ובעיקר לפייסבוק ● בדומה לכרום, גם RockMelt מבוסס על כרומיום, ועל כן מזכיר מאוד את הדפדפן של גוגל

דפדפן אינטרנט חדש בשם RockMeIt מצטרף למלחמת הדפדפנים, שהופכת ללוהטת יותר מדי יום. RockMeIt, שמבוסס על כרומיום (Chromium) – המהווה גם את הבסיס גם לדפדפן כרום (Chrome) של גוגל (Google), הוא דפדפן חברתי שאמור לספק, לפי יוצריו, חוויית גלישה שמתאימה הרבה יותר להרגלי הגלישה הנוכחיים באינטרנט, תוך התבססות והתאמה לרשתות החברתיות השונות ובעיקר לפייסבוק (Facebook).

דפדפן RockMeIt מציע משני צדדיו שורות של צלמיות. משמאל מוצגות הצלמיות של החברים המועדפים בפייסבוק – אזור אותו יכול המשתמש להגדיר לבד. כך, המשתמש יכול לגרור תמונות, קישורים וטקסטים ישירות מחלון הדפדפן אל אחד החברים שנמצאים בשורה וכך לשלוח הודעות.

מצד ימין מוצגות צלמיות המהוות חיבורים לאתרים חברתיים שונים – החל מבלוגים שונים ועד טוויטר (Twitter). בכל עת ניתן לראות על גבי הצלמיות הללו האם יש הודעות חדשות או פעילות מסוג אחר. גם הרשימה הזו ניתנת לעדכון בידי המשתמש.

תכונה נוספת שמציע הדפדפן הוא בתיבת החיפוש. כך, בעת ביצוע חיפוש מופיעה תיבת חיפוש שמתחילה להתמלא בתוצאות ו-"לטעון" את האתרים, כך שניתן לעבור ביניהם במהירות.

RockMeIt הוא תוצר של חברת סטארט-אפ בבעלות אריק וישריה וטים הוואס, שעבד בעבר בנטסקייפ (Netscape) האגדית. למעשה, לפי הידוע, אחד המממנים של החברה הוא מארק אנדרסין – ממקימי נטסקייפ ואחד מיוצרי מוזאיק (Mosaic), שנחשב לדפדפן האינטרנט הגרפי הראשון.

דפדפן RockMeIt החדש זמין כרגע במצב בטה לפי הזמנה בלבד: צריך להירשם באתר החברה בעזרת Facebook Connect ולאחר כמה ימים יתקבל אישור להורדה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים