מיקרוסופט השיקה חבילת שירותי ייעוץ להסבת מרכזי נתונים לענן פרטי

חבילת השירותים מטפלת בתכנון ובניית פתרון מקצה לקצה למעבר לענן פרטי וניהול התהליך ● הפתרון מתבסס על טכנולוגיית Hyper-V של מיקרוסופט המשולבת ב-Windows Server 2008 R2, יחד עם מערכת הניהול System Center ופתרונות האבטחה Forefront ● הוא יתמוך בכל היישומים והתשתיות הקיימים

מיקרוסופט (Microsoft) השיקה היום (ג') חבילת שירותי ייעוץ שאמורה לסייע לארגונים להסב את מרכזי הנתונים שלהם לסביבת מיחשוב ענן פרטי. השירותים יוצעו בארץ על ידי קבוצת שירותי הייעוץ של מיקרוסופט ישראל, MCS  (ר"ת Microsoft Consulting Services).

חבילת השירותים מטפלת בתכנון ובניית פתרון מקצה לקצה למעבר לענן פרטי וניהול התהליך, לרבות מיפוי המצב הקיים של מרכז הנתונים, תכנון ארכיטקטורה והגדרת פתרון, יישום והטמעה, הדרכות לצוות ה-IT וכן שירותי ליווי ותמיכה. יישום הפתרון יתבצע בשיתוף עם השותפים העסקיים של מיקרוסופט.

ממיקרוסופט נמסר, כי הפתרון שיוטמע יניב תועלות מגוונות שאופייניות למעבר לסביבת מיחשוב ענן פרטי, בהן קונסולידציה של חומרה, שיפור זמינות, שיפור תהליכי התאוששות, חסכון בעלויות, ניהול יעיל המשלב סביבות ווירטואליות ופיסיות, אוטומציית תהליכים וגמישות במתן מענה לצרכים עסקיים.

הפתרון מתבסס על טכנולוגיית Hyper-V של מיקרוסופט המשולבת ב-Windows Server 2008 R2, יחד עם מערכת הניהול System Center ופתרונות האבטחה Forefront. הוא יתמוך בכל היישומים והתשתיות הקיימים וישמר את ההשקעות שבוצעו בו. תהליך בניית הפתרון יהיה הדרגתי ומותאם לצרכים ולאילוצים בסביבת הלקוח.

מיקרוסופט תציג את אסטרטגיית הענן שלה באירוע Tech-Ed, שיתקיים בין התאריכים 28-30 בנובמבר באילת. המסלול יכלול הצגה של פתרונות מיקרוסופט קיימים ועתידיים לפיתוח יישומים חדשים או להרחבת יישומים קיימים בטכנולוגיות הענן. במסגרת המסלול תציג החברה את פלטפורמת Windows Azure ושירותי האונליין Office 365, ואופן קישורם עם שרתי הארגון בעזרת טכנולוגיות WF, WCF ופתרונות AppFabric ו-Biztalk.

מיכאל רוף, מנהל קבוצת הייעוץ במיקרוסופט ישראל, אמר, כי "חבילת השירותים מתבססת על שיטות עבודה שפותחו על ידי שירותי הייעוץ של מיקרוסופט העולמית וכבר מומשו אצל לקוחות החברה. בחבילת השירות מיושמים לקחים שהופקו מפרויקטים ברחבי העולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים