לקראת החגים של סוף השנה: גוגל תאפשר גלישה חינם ב-Wi-Fi בטיסות מקומיות בארצות הברית

הנוסעים בטיסות פנים של חברות התעופה AirTran, דלתא ו-וירג'ין אמריקה יוכלו לגלוש באינטרנט בחינם במהלך הטיסות בין התאריכים 20 בנובמבר 2010 ל-2 בינואר 2011 ● השירות יינתן ב-700 קווי תעופה, ואמורים ליהנות ממנו כ-15 מיליון נוסעים ● שווי המתנה: 11 דולרים ליממה

גוגל (Google) הודיעה אתמול (ב'), כי תציע שירותי Wi-Fi כמתנה לחגים לנוסעים של שלוש חברות תעופה בארצות הברית. הגישה לאינטרנט בפס רחב תוענק בכל טיסות הפנים של החברות AirTran, דלתא (Delta) ו-וירג'ין אמריקה (Virgin America) בין התאריכים 20 בנובמבר 2010 ל-2 בינואר 2011. השירות שיוענק – Gogo של חברת Aircell – עולה, בדרך כלל, 11 דולרים ל-24 שעות.

המתנה תוענק בחסות הדפדפן כרום (Chrome) של גוגל, אולם המשתמשים יוכלו לגלוש במסגרתה בכל דפדפן שבו יחפצו. השירות יינתן ב-700 קווי תעופה, ויוכלו ליהנות ממנו כ-15 מיליון נוסעים.

זו השנה השנייה ברציפות שבה מעניקה גוגל שירות Wi-Fi בחינם כמתנה לחגים. בשנה שעברה העניקה החברה, בשיתוף עם חברת התעופה וירג'ין אמריקה, גישה לאינטרנט בחינם ביותר מ-50 נמלי תעופה בארצות הברית וכן במטוסים עצמם. השנה החליטה החברה להציע את השירות במטוסים בלבד.

יצוין, כי שיתוף הפעולה בין גוגל ל-וירג'ין אמריקה מתהדק גם בתחומים אחרים: בחודש שעבר הודיעה חברת התעופה, כי היא זונחת את שרת Exchange של מיקרוסופט (Microsoft) ועוברת להשתמש בג'י-מייל (Gmail) של גוגל, במטרה לקצץ את הוצאות הדואר השנתיות במחצית. עד אמצע נובמבר אמורים כל 1,700 עובדי החברה לעבור להשתמש בג'י-מייל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים