"iPhone 4 – הטלפון החכם האמין ביותר"

שיעור התקלות במכשירי iPhone 4 עומד על 2.1% - כך עולה מנתונים של חברת SquareTrade, שמספקת שירותי אחריות ● לעומת זאת, שיעור התקלות במכשירי אנדרואיד של מוטורולה מגיע ל-2.3%, ושל HTC - ל-3.7% ● עוד עולה מהנתונים, כי יותר מ-75% מהטלפונים החכמים סובלים מתקלות שמקורן בתאונות

מכשירי iPhone 4 של אפל (Apple) הם הטלפונים החכמים האמינים ביותר, עם שיעור תקלות של 2.1% – כך עולה מנתונים שפרסמה חברת SquareTrade, שמספקת שירותי אחריות.

החברה מסרה, כי מבין ארבע היצרניות הגדולות של טלפונים חכמים, מיד לאחר אפל נמצאות יצרניות של מכשירי אנדרואיד (Android) – מוטורולה (Motorola) במקום השני עם 2.3% ו-HTC שלישית עם 3.7%. מכשירי בלקברי (Blackberry) סובלים משיעור גבוה בהרבה של תקלות בשנה הראשונה – 6.3% – וטלפונים חכמים של יצרניות אחרות סובלים משיעור גבוה עוד יותר – 6.7%.

עוד עולה מהנתונים, כי יותר מ-75% מהטלפונים החכמים סובלים מתקלות שמקורן בתאונות. שיעור התאונות במכשירי בלקברי בשנה הראשונה הוא הנמוך ביותר – 6.7% – בעוד ששיעור התאונות במכשירי iPhone 4 בשנה הראשונה הוא הגבוה ביותר – 9.4%. שיעור הכשל הכולל של מכשירי iPhone 3GS הוא הכי נמוך – 11.7% בשנה – בעוד ששיעור הכשל הכולל הכי גבוה שייך ל-"יצרניות אחרות" – 16.9%.

הנתונים לגבי מכשירי מוטורולה ו-HTC מתייחסים לתקופה של שמונה חודשים, בעוד שהנתונים לגבי מכשירי iPhone 4, שהושקו ביוני האחרון, מתייחסים לתקופה של ארבעה חודשים. הנתונים לגבי מכשירי בלקברי, iPhone 3G S ושאר הטלפונים החכמים מתייחסים לתקופה של 12 חודשים. הנתונים נסמכים על דו"חות שהגישו לקוחות, מתוך קבוצת מדגם של יותר מ-50 אלף מכשירי טלפון סלולריים חדשים. נתוני התקלות נותחו בנפרד מנתוני התאונות.

"בסך הכול, המכשירים של ארבע היצרניות הגדולות הפגינו רמה גבוהה יותר של אמינות מאשר טלפונים חכמים שמקורם ביצרניות אחרות", כך על פי SquareTrade.

בהשוואה לנתונים משנים קודמות, מציינת החברה, כי שיעור התקלות בשנה הראשונה, הן בבלקברי והן ב-iPhone, ירד בכמחצית בשנתיים האחרונות. "זהו הישג מרשים ביותר, שמייצג שיפור דרמטי באמינות של המכשירים", נקבע בדו"ח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים