אפל שחררה את גרסה 10.6.5 של מערכת ההפעלה Mac OS X

בין החידושים הבולטים במערכת החדשה ניתן למצוא פעולה אמינה יותר מול שרתי אקסצ'יינג של מיקרוסופט, יציבות גבוהה יותר, ביצועים טובים יותר ביישומים גראפיים ומשחקים וצימוד יעיל יותר להתקן Magic Trackpad של אפל ● במקביל, שחררה החברה את גרסה 10.6.5 של שרת Mac OS X Server

אפל (Apple) שחררה אתמול (ד') את Mac OS X 10.6.5 – גרסה חדשה למערכת ההפעלה המכונה Snow Leopard. השדרוג מומלץ לכל המשתמשים בגרסאות 10.6 של Mac OS X, וכולל רשימה ארוכה של תיקוני באגים, תפקודים חדשים וטלאי אבטחה.

בין החידושים הבולטים במערכת החדשה ניתן למצוא פעולה אמינה יותר מול שרתי אקסצ'יינג (Exchange) של מיקרוסופט (Microsoft), יציבות גבוהה יותר, ביצועים טובים יותר ביישומים גראפיים ומשחקים וצימוד יעיל יותר להתקן Magic Trackpad של אפל. כן מובטחות אמינות רבה יותר בחיבורי את'רנט (Ethernet), תמיכה בתקשורת SSL בחיבורי iDisk ותמיכה בתצורות RAW רבות יותר של מצלמות דיגיטליות.

טלאי האבטחה במערכת כוללים, בין השאר, תיקונים לפרצות בתוכנות Quicktime ותוספי פלאש (Flash) של אדובי (Adobe).

במקביל, שחררה אפל את גרסה 10.6.5 של שרת Mac OS X Server. הגרסה החדשה כוללת שורה של שיפורים ועדכונים, ובכלל זה גרסה עדכנית של שפת PHP ואפשרות לנהל העדפות ביישומי iChat ו-iCal.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים