פרסום ברעם הקים בית דפוס דיגיטלי ברמת החייל בהשקעה של 15 מיליון שקלים

בית הדפוס הוקם על שטח של קילומטר רבוע, וכולל מכונת HP-Scitex, שמסוגלת להדפיס בשמונה צבעים בו זמנית ● עלות ההשקעה במכונה נאמדת בשני מיליון דולרים ● "בחרנו להביא ללקוחותינו את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם הפרסום, בשילוב היסודות שמנחים את הפעילות של פרסום ברעם מאז היווסדו", אמר גיא ברעם, מבעלי החברה

פרסום ברעם, שנמצא בבעלות משותפת של קבוצת אמנת וגיא ברעם, הרחיב באחרונה את עסקי הפרסום והמדיה שלו והקים בית דפוס דיגיטלי ברמת החייל, על שטח של קילומטר רבוע. בית הדפוס, שנקרא City Press, הוקם על שטח ששימש בעבר כחניון של BMC. חברת הפרסום רכשה עם הקמת בית הדפוס מכונת דפוס משוכללת של HP, שמסוגלת להדפיס בשמונה צבעים בו זמנית (טכנולוגיה שלא קיימת כיום בשום מכונת דפוס בעולם), בהשקעה של שני מיליון דולרים. הדפוס כולל גם סטודיו לגרפיקה וגלריה לאומנות, שבה מציגים אומנים מכל הארץ את עבודותיהם ומוכרים אותן לקהל הרחב. סך ההשקעה בדפוס מוערכת ב-15 מיליון שקלים.

מכונת הדפוס שנרכשה, HP-100, היא היחידה שמפרידה שמונה צבעים, מה שמאפשר דיוק מקסימלי בהדפסה. כיום, הטכנולוגיה החדישה בעולם מאפשרת להדפיס בשישה צבעים בלבד. עוד כולל הדפוס מכונת גימורים הפועלת על טכנולוגיית גלי קול המאפשרת הלחנה אוטומטית ומושלמת ולהפיק את כל תהליך ההדפסה עבור הלקוח, החל משלב הרעיון ועד לשלב המוצר המוגמר. כמו כן, פועלת בו מכונה מדגם מימקי יפנית, המאפשרת הדפסה איכותית על נייר צילום וכל סוגי הנייר.

פרסום ברעם הוקם ב-1998 על ידי גיא ברעם. החברה הינה חלוצת מדיום הפרסום על גבי קירות בניינים, שדורשים הדפסות בפורמט רחב ביותר על כל סוגי הפלטפורמות – ולא רק על ניירות. הקונספט שעל פיו פועל משרד הפרסום הוא שיפוץ חזיתות של בניינים משותפים תמורת זיכיון לפרסום. בנוסף, החברה מובילה בזיכיון לפרסום באתרי בנייה ועל גבי פיגומים. עד כה ביצע פרסום ברעם שיפוצים של יותר מ-25 בניינים משותפים, בעלות של 20 מיליון שקלים. בנוסף, ב-2004 זכתה החברה בפרסום על כל נכסי רשות שדות התעופה.

"בחרנו להביא ללקוחותינו את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם הפרסום, בשילוב היסודות שמנחים את הפעילות של פרסום ברעם מאז היווסדו", אמר ברעם. "מכונת הדפוס של HP היא מהמתקדמות בעולם".

הוא הוסיף, כי "הצפי להכנסות בשנה הראשונה עומד על שלושה מיליון דולרים. להערכתנו, 30% מהייצור במפעל מיועד להזמנות לקוחות מאירופה, בהם מרוסיה".

הדפוס, המעוצב באיכות גבוהה, הינו פרי תכנון של המעצב פיליפ בולקיה והאדריכל יואב מסר, כאשר הקונספט הוא "Create While Having Fun".

מתעניינים בהדפסה והדמיה דיגיטלית? הירשמו לכנס PRINT2010 של אנשים ומחשבים

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אלדד אורן

    הגיע הזמן שמערכת מכובדת כמו שלכם תדע שאין מקום כזה "רמת החייל". השם הנכון הוא רמת החי"ל - ר"ת של "חטיבה יהודית לוחמת" [הבריגדה]. אנא תקנו.

אירועים קרובים