תוכן שיווקי

לקראת קלאודקון: המליאה המרכזית

11/11/2010 15:00

מאת רפאל פוגל

עוד 5 ימים לכנס והפעם בסדרת הפוסטים אודות קלאודקון אני ארחיב על המליאה המרכזית שלנו.

הפוסטים הקודמים עסקו במושב האנטרפרייז – המיועד למנהלי מחשוב בכירים,  ובמושב ה-ISV – המכוון למנהלי פיתוח ומנהלי מוצר ביצואניות תוכנה ישראליות. אם פספסתם אותם, אני ממליץ לעבור עליהם לפני שתקבעו את התוכנית האישית שלכם לכנס, היות וניתן לדלג בין הרצאות במסלולים המקבילים.

הפוסט הבא שלי יעסוק במסלול הסטארטאפים שלנו, בתערוכת הסטארטאפים ובסדנאות הלימודיות של כנס קלאודקון.

המרצה הראשון במליאה החגיגית של קלאודקון יהיה רמי נחום (Ramy Nahum) , מנכ"ל טריפל סי, ומי שבנה את מתקן מחשוב הענן הראשון בישראל. נחום יציג את מתקן הענק שהקימה טריפל סי בפתח תקוה, ויישתף את באי הכנס באתגרים בבניית מתקן אחסון ענן בעלות של מאות מיליוני שקלים.

אחריו יעלה שמוליק גולדשטיין (Shmulik Goldstein) ממיקרוסופט, שיציג את שירותי הענן החדשים של החברה. במסגרת המושבים השונים שלאחר המליאה יציגו אנשי מיקרוסופט מצגות ממוקדות על שירותי הענן שלהם עבור קהלי היעד השונים שבכל מושב.

האורח הבא במליאה יהיה ברק רגב (Barak Regev), מנהל האזור של גוגל אנטרפרייז. כולם יודעים ש-Gmail היא אחת מאפליקציות ה-SaaS הגדולות בעולם, אבל לרגב יהיו בשורות רבות נוספות עבור לקוחות האנטרפרייז הישראלים. ממוצרים ועד שיתופי הפעולה החדשים של גוגל אנטרפרייז בישראל.

הצעת הענן הבאה תגיע מכיוונו של ד"ר מאט ווד (Dr Matt Wood), אוונגליסט הענן של אמזון, שיסביר לנו כיצד מתחברים ארגונים גדולים לענני מחשוב ציבוריים.  בהרצאה מאוחרת יותר של ד"ר ווד, במסלול האנטרפרייז של הוועידה, הוא יתרכז בהסברים על פתרונות האחסון וההפצה של אמזון וההצעה שלהם לארגונים הגדולים בישראל.

האורח הבא שלנו יגיע מתחום ה-ISV: זוהר פרילינג (Zohar Friling), מנהל התפעול של LivePerson, ירחיב אודות העבודה עם פתרונות מחשוב ענן של אורקל והבטיח להציג בפנינו את "10 העקרונות של פלטפורמה פתוחה". הפלטפורמה של LivePerson מותקנת ברבים מאתרי האינטרנט הגדולים בעולם, והם עובדים עם כמויות דמיוניות של מידע שזורם אליהם מדי יום אודות כל המבקרים של אותם אתרי ענק. יהיה מאוד מעניין לשמוע כיצד מתמודד מנהל התפעול של LivePerson עם אתגרי מחשוב הענן העומדים בפניו.

מרצה המליאה הבא יהיה מיכאל אורן (Michael Oran), מנהל חטיבת ה-GTU של יבמ ישראל, שיציג בפנינו את הצעת השותפות המיוחדת שבנתה היום הענק הכחול עבור חברות ISV. ליבמ יש הצעת ענן ייחודית והם מקדמים אותה בסגמנטים מסוימים אותם הגדירו בשוק העולמי. אני מניח שאורן יוכל אף לחשוף את הסגמנטים הרלוונטיים כבר היום לחברות ISV ישראליות שמעוניינות להצטרף לענן הכחול של יבמ.

לאחר מצגות של ענן ציבורי ושירותי ענן עבור חברות ISV, הגיע תורה של הצעת הענן הפרטי. עודד שיחור (Oded Shihor) מ-HP יציג לנו את מפת הדרכים העכשווית של  היולט פאקארד עבור מנהלי המחשוב בישראל.

במצגת הבאה של מליאת הפתיחה יהיו לנו שני מציגים, שוודאי מוכרים לרבים מהקוראים בזכות פעילותם בגלאסהאוס וב-MBI. דורון רוזנבלום (Doron Rosenblum) ומיכאל בורשטיין (Michael Burstein). השניים יכריזו בקלאודקון על חברת מחשוב הענן החדשה שלהם – TeraSky – וגם אני סקרן בדיוק כמוכם לשמוע מה הם עומדים להציע לשוק. אני בטוח שזה משהו מעניין.

את מליאת הפתיחה של קלאודקון נסיים ברב-שיח בו נארח את ערן ברק (Eran Barak) מבינת תקשורת, דן פלד – מנהל הפעילות של אמזון בישראל, רמי נחום מטריפל סי, ניר חינסקי ממיקרוסופט, ברק רגב מגוגל ויחיאל גפנר – מנהל המחשוב של שירותי בריאות כללית.

את הפאנל ינחו יהודה קונפורטס – העורך הראשי של אנשים ומחשבים ואנוכי. אני מאמין שלכל אחד מיושבי הפאנל יש דעה שונה אודות עתיד מחשוב הענן ומהו הפיתרון הנכון ללקוחות הארגוניים בישראל. אנחנו ננסה לעשות את רב השיח כמה שיותר מעניין ועם הרבה אקשן וכמובן שגם נוריד כמה מיקרופונים לקהל ונאפשר לשאול שאלות.

הרשמה לקלאודקון

אתר קלאודקון

אירועים קרובים