משרד יחסי הציבור אולמדיה חתם על הסכם נציגות עם חברת LEWIS PR הבינלאומית

אולמדיה תוכל להציע שירות יחסי ציבור בחו"ל באמצעות 35 סניפי LEWIS PR ברחבי העולם ● אנדרס וויטרמן, סגן נשיא בכיר ומנהל אזור EMEA ב-LEWIS PR: "אולמדיה פותחת לנו וללקוחותינו דלת לשוק הישראלי"

אולמדיה חתמה על הסכם נציגות (Affiliation) עם חברת LEWIS PR הבינלאומית, אשר הסניף הראשי שלה נמצא בלונדון. שתי החברות חתמו על הסכם לשיתוף פעולה ותמיכה הדדית בלקוחות המעוניינים בחשיפה תקשורתית בינלאומית. בהתאם להסכם, תשמש אולמדיה כנציגה הרשמית של LEWIS PR בישראל ותציע ללקוחות גלובליים – קיימים וחדשים – את מגוון השירותים של LEWIS PR, בפריסה עולמית.

אולמדיה הוקמה בשנת 2003 ומתמחה בתחום התקשורת השיווקית, יחסי הציבור והמדיה החדשה. את עיקר התמחותה צברה אולמדיה בתחום העסקי כלכלי בכלל ובתחום הטכנולוגיה בפרט. אולמדיה התמזגה לאחרונה עם משרד יחסי הציבור הוותיק דורן תקשורת, אשר פועל במסגרת קבוצת אולמדיה.

LEWIS PR נוסדה ב-1995 ויש לה בסיס לקוחות איתן ברחבי העולם, מרביתם חברות טכנולוגיה, כגון: סיסקו (Cisco), סמסונג (Samsung), סוני (Sony) ועוד. לחברה 35 סניפים ברחבי העולם, במדינות כגון: בלגיה, צ'כיה, צרפת, גרמניה, הונגריה, איטליה, הולנד, פולין, פורטוגל, ספרד, שבדיה, אוסטרליה, הונג קונג, הודו, יפן, סינגפור, ארה"ב ועוד. במדינות בהן אין לחברה סניף, היא דואגת לחתום על הסכמים לשיתוף פעולה עם חברות PR מקומיות, וכך מכסה גם את כל אמריקה הלטינית, אסיה ושאר מדינות EMEA. עוד שמה דגש החברה על עולם המדיה החדשה ואף פיתחה שורה של מוצרים ושירותים בתחום.

"אולמדיה פותחת לנו וללקוחותינו דלת לשוק הישראלי", מסר אנדרס וויטרמן, סגן נשיא בכיר ומנהל אזור EMEA ב-LEWIS PR. "לאחרונה אנו עדים לעליה חדה בדרישה של לקוחות להריץ קמפיינים בינלאומיים וישראל מהווה שוק מעניין ואטרקטיבי, במיוחד עבור רבים מלקוחות ה-B2B שלנו. התרשמנו מאולמדיה ואנו מלאי ציפיות לקראת שיתוף הפעולה של שתי החברות".

"אנו שמחים לשתף פעולה עם LEWIS PR", אמר אורן בסון, מייסד ומנכ"ל אולמדיה. "מאחר וחלק ניכר מלקוחותינו הם ארגונים בינלאומיים, אנו רואים בקשר זה הזדמנות להעמיק ולהעשיר את הערך שאנו מביאים ללקוחות אלה, דרך רשת הערוצים הענפה שפותחת עבורנו LEWIS PR. שתי החברות מתאפיינות בפורטפוליו דומה של לקוחות טכנולוגיים בינלאומיים, כמו גם מיקוד חזק בקשרי מדיה. כולי תקווה, כי שותפות זו תאפשר לנו להרחיב את היצע השירותים שלנו ואת צי הלקוחות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים