מיקרוסופט עמדה בהבטחתה: מספר היישומים הזמינים בחנות שלה לחלונות פון 7 הגיע ל-2,000

החברה הבטיחה, כי נתון זה יושג עם השקת חלונות פון 7 ● מדובר בחדשות טובות עבור מיקרוסופט, במיוחד בהתחשב בעובדה שחנות אפל הושקה בזמנה עם 552 יישומים ● החברה אף הזמינה 13 אלף מפתחים רשומים מ-30 שווקים להגיש יישומים ל-Windows Marketplace

גולש שייכנס ל-App Store באמצעות ה-iPhone או ה-iPad שלו יגלה, כי מספר היישומים בחנות של אפל (Apple) עומד על יותר מ-300 אלף. באנדרואיד מרקט (Android Market) של גוגל (Google) עובר מספר היישומים את ה-100 אלף. בהשוואה למספרים הללו, אבן הדרך הצנועה של Windows Marketplace, החנות מבית מיקרוסופט (Microsoft) – של 2,000 יישומים – עשויה להיראות עלובה למדי, אולם בהתחשב בעובדה שמכשירי חלונות פון 7 (Windows Phone 7) זמינים בארצות הברית כמה ימים בלבד, המספר לא ממש גרוע. זאת, במיוחד בהתחשב בעובדה שחנות היישומים של אפל הושקה בזמנה עם 552 יישומים.

מדובר, בעצם, בחדשות טובות עבור מיקרוסופט, שמילאה את הבטחתה, כי מספר היישומים הזמינים בעת ההשקה של מכשירי חלונות פון 7 יעמוד על 2,000. נכון אמנם שחלונות פון 7 הושקה באירופה כבר לפני כמה שבועות, אולם השוק האמריקני הוא זה שקובע, ועל כן – מיקרוסופט עמדה במשימה.

בבלוג של חלונות פון (Windows Phone) הזמינה מיקרוסופט 13 אלף מפתחים רשומים מ-30 שווקים להגיש יישומים ל-Windows Marketplace.

"אם עדיין לא החלטתם מתי או אם בכלל ליצור יישום לחלונות פון, הייתי אומר שכדאי לכם לחשוב על ההזדמנות שיש לכם מהיום, להיות אחד מהיישומים או המשחקים הראשונים שישבה את דמיונם של המשתמשים בחגים הקרובים", כתב טוד בריקס מהחברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים