יו-טיוב: מדי דקה מעלים לאתר סרטוני וידיאו באורך כולל של 35 שעות

בשמונה החודשים האחרונים עלה היקף התעבורה באתר יו-טיוב בשיעור של 69%, וכעת היעד הוא להגיע ל-48 שעות של וידיאו מדי דקה ● "מדי 60 דקות מעלים לאתר סרטוני וידיאו באורך כולל של 2,100 שעות, ומדי יום מעלים סרטוני וידיאו באורך כולל של 50,400 שעות. במונחים של תעשיית הקולנוע, מסתכם כיום האורך הכולל של סרטוני הווידיאו שמעלים לאתר שלנו מדי שבוע ב-176 אלף סרטים באורך מלא (של 120 דקות)", כתב האנטר ווק, מנהל מוצר באתר הווידיאו

חיקויים של ג'סטין ביבר; כלבים גולשים על סקייטבורד; מדריכים טכניים מורכבים – אלו רק כמה דוגמאות לסרטונים שמעלים הגולשים באתר יו-טיוב (YouTube), בקצב כולל של 35 שעות וידיאו מדי דקה. בחודש מרץ עמד עדיין הקצב על 24 שעות של וידיאו מדי דקה – על פי הודעה שפרסם בבלוג האנטר ווק, מנהל מוצר באתר הווידיאו. תוך שמונה חודשים בלבד עלה קצב התעבורה בשיעור של 69%.

"מדי 60 דקות מעלים לאתר סרטוני וידיאו באורך כולל של 2,100 שעות, ומדי יום מעלים סרטוני וידיאו באורך כולל של 50,400 שעות. במונחים של תעשיית הקולנוע, מסתכם כיום האורך הכולל של סרטוני הווידיאו שמעלים לאתר שלנו מדי שבוע ב-176 אלף סרטים באורך מלא (של 120 דקות)", כתב ווק. "אילו שלוש רשתות הטלוויזיה הגדולות בארה"ב היו משדרות 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע,  365 ימים בשנה, במשך 60 שנים, הן עדיין לא היו מצליחות לשדר תכנים בהיקף שמעלים לאתר יו-טיוב במשך 30 ימים".

אבן דרך נוספת רשם אתר יו-טיוב בחודש אוקטובר, כאשר נרשם לאתר הגולש המיליארד במספר. בחודש יולי החל האתר לאשר ליוצרי תכנים להעלות גם סרטונים שנמשכים יותר מעשר דקות, ובשנים האחרונות עלה הנפח המרבי של הקובץ שמותר להעלות פי עשרה והגיע ל-2 ג'יגה-בייט. גם היכולות המשתפרות של מכשירי הטלפון תורמות לגידול בהיקף התעבורה שנרשם באתר יו-טיוב, על פי ווק. ממשקי API מאפשרים להעלות סרטונים ולצפות בהם גם מחוץ לאתר יו-טיוב, וכדוגמה מביא ווק את האפשרות לשתף סרטונים מתוך משחק הווידיאו הפופולארי Call of Duty: Black ops של חברת Activision.

"לאחר שהתמודדנו עם שורה של אתגרים תובעניים, אנו מציבים יעד חדש – להגיע לקצב העלאה של 48 שעות של וידיאו מדי דקה, גידול של 100% בהשוואה לקצב שנרשם במרץ 2010", כתב ווק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים