מיקרוסופט מלגלגת על אפל בסרטון חדש ביו-טיוב

בצעד לא אופייני לה, העלתה ענקית התוכנה סרטון ליו-טיוב ובו היא מבקרת את מחשבי המקינטוש של אפל על כך שהם אינם מציעים יכולות בלו-ריי, כמו שכוללים חלק ממחשבי ה-PC המבוססים על חלונות 7 ● שינוי מגמה?

במשך שנים נהגה אפל (Apple) ללגלג על מיקרוסופט (Microsoft) בסדרת פרסומות שלה, "I'm a mac". כעת החליטו במיקרוסופט שהגיע הזמן להשיב את הכדור לאפל. כך, בערוץ של חלונות (Windows) ביו-טיוב (YouTube), צץ בסוף השבוע סרטון חדש, המתפאר ביכולותיו של מחשב PC מבוסס חלונות 7 (Windows 7), לעומת מחשב מקינטוש של אפל.

בסרטון, שמצולם בסגנון אנימציית קרטון ופלסטיק בניחוח אנדי וורהול, מוצגים שני מחשבים – אחד מק ואחד PC, שטסים במטוס. עוד לפני שהמטוס מתייצב בגובה השיוט, ה-PC עם חלונות 7 כבר מתרברב ביופיו החיצוני, וגם, כמובן – בזה הפנימי, בהצגת הסרט "אוואטר", בזכות משהו שיש לחלק ממחשבי ה–PC אך אין למק: יכולת בלו-ריי (Blu-Ray) מובנית.

אולי גם אתם תתהפנטו מפיסת המידע הזאת, כמו המק המרופט למדי שבסרטון, ובזכות מיקרוסופט וחלונות 7 עם בלו-ריי – בפעם הבאה שתעלו על מטוס כדי לבקר קרובי משפחה, תרגישו את "אוואטר" אפילו בארבעה ממדים.

נחמד לראות לשם שינוי ש-"הילד כאפות השמנמן" (מיקרוסופט) קם על "החתיך, מלך השכבה" (אפל), שמתחיל לאותת על כניעה מתחת ליופיו הנוצץ. הלוואי שיהיה הקרב לא הוגן, מלוכלך ומשעשע – והעיקר שנראה קצת דם!

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים