תוכן שיווקי

XRM כאן ועכשיו – פתרון Billing מודולארי מקצה לקצה

חברת Broad Digital פתחה מערכת Billing מבוססת Dynamics CRM מבית מיקרוסופט המאפשרת ללקוחות גמישות מרבית

14/11/2010 16:45

מערכת הבילינג שפותחה באמצעות חברת Broad Digital על תשתיות  Dynamics CRM מאפשרת לארגון מחד ליהנות ממערכת בילינג עשירה בפונקציונאליות, גמישה לצרכים שיווקים המסייעים בהתמודדות קלה עם התחרות ההולכת וגדלה ומאידך במערכת פשוטה וידידותית הנהנית ממגוון היכולות הגלומות במערכת Dynamics. המערכת עומדת כיום בעומסים של מיליוני טרנזקציות בחודש ברמת ביצועים גבוה במודל של התקנה מקומית או במודל SAAS ברמת נגישות גבוהה מכל מקום ובכל זמן.

הפשטת תהליכי ה-Billing משפיעה באופן ישיר על הרווח הסופי של הארגון. החיסכון הנובע מייעול תהליכי Billing מתבטא באופן ישיר בעלייה ברווחי הארגון. ארגון המשתמש במערכת מתמודד ביתר קלות עם התחרות ההולכת וגדלה בפורמטים מורכבים ובטכנולוגיה מבוססת WEB, והופך את מערך ה-Billing לפשוט ויעיל.

מערכת ה-Billing כוללת מספר תתי מערכות עיקריות: מודול Billing למתן מענה מלא לצורכי חיוב הלקוחות, מודול Rating לתמחור מוצרים מבוססי שימוש USAGE, מודול Account Receivables לניהול גבייה וחייבים בארגונים מודול Invoicing המאפשר יכולת הוצאת חשבוניות אוטומטית וחיבור למערכות הפיננסיות הארגוניות, מודול ניהול מוצרים וכן מנוע Work Flow עסקי, כולל ממשקים לאמצעי תשלום שונים. כאשר ה-Customer Care מבוסס על Microsoft Dynamics. המנועים פותחו ברמה ג'נרית והתאמתם לסקטורים וארגונים שונים היא פשוטה וידידותית למשתמש ומאפשרת לו גמישות במרחב האפשרויות. כמו כן, הפתרון תומך בתצורות תשלום שונות כגון, מזומנים, הוראות קבע, סליקת כרטיסי אשראי וכו'

הפתרון מאפשר לארגונים לעקוב אחרי אירועים חריגים, תיקון שגיאות ואיתור טעויות בחיובים השונים, ביצוע אופטימיזציה בפעילות מול הלקוח, המלצות לשינויים וכן יכולת ניתוח רווחיות ברמת לקוח ו/או מוצר/שירות או פעילות. מודול ה-Pricing ומודול Product Catalog בנוי ברמת גמישות גבוהה ומאפשרים ללקוח לשנות מוצרים/מחירים/ שירותים וחבילות עסקיות באופן מיידי ועל בסיס צרכים משתנים. יש לציין כי השימוש ב-Dynamics CRM מאפשר ניהול Product Catalog אחד וניהול מאגר לקוחות אחד.

ברמת אבטחת המידע משתמש הפתרון ביכולת ה-Dynamics CRM הכוללת מידור מובנה, המספק מחד גישה לכל פריט מידע לגורמים הרלוונטיים בלבד; ומאידך חושף את כל המידע הדרוש לניהול מטבי של הלקוח, תוך אבטחה מלאה של הנתונים. פיתוח המערכת על פלטפורמת Microsoft Dynamics וכן שיתוף הפעולה מצד חברת Microsoft מאפשר הוספת רכיבים עתידיים מבית Microsoft מחד, ושילוב המערכת במערכות הארגון באופן פשוט וקל מאידך.

חברת גרדיאן מיישמת בימים אלה את פתרון ה-Billing כ-XRM במספר ארגונים.

החברה לפיתוח הערבה יישמה את הפתרון בהצלחה, לדברי תמי לבנה מהחברה לפיתוח הערבה. "בחרנו בפתרון של Broad Digital כתוצאה משילוב שבעינינו הוא מנצח בין מערכת CRM מבית Microsoft שתאפשר לנו העלאת רמת השירות והגברת המודעות לצורכי הלקוחות מחד ומערכת Broad Bill מבית Broad Digital, המבוססת על תשתיות Dynamics עימה היה לנו נסיון מוצלח בעשור האחרון, חיבורה של מערכת Broad Bill ל-CRM מהווה פיתרון אולטימטיבי לצרכינו כספק שירותים".

לדברי נדב שפיר, מנכ"ל חברת Broad Digital, "המערכת שפיתחנו מהווה קישור בין פיתוח עסקי של החברה והיכולת של הארגון להתרחב ולגדול ברמת גמישות גבוה תוך תמיכה בשוק תחרותי משתנה לבין המערכות הפיננסיות תוך מזעור סיכונים ע"י הקטנת אחוז הטעויות והיכולת שלנו לנתח את רווחיות הפעילות פר רכיבי ההכנסות הגלומות בה, השימוש בפתרון מהווה יתרון תחרותי רב לארגון שמשתמש בו".

לדברי זיוה חייט, מנהלת קבוצת הפתרונות העסקיים במיקרוסופט ישראל: "פתרון ה-Billing מבית Broad digital הוא דוגמא נוספת לחוזקות של Dynamics CRM כפלטפורמה עסקית עשירה העונה לצרכים הדינמיים של ארגונים שונים. העובדה כי הפתרון נסמך על מערכת עם ממשק משתמש ידידותי ואינטגרציה מלאה עם תוכנות הארגון, מאפשר למערכת הבילינג להיטמע בצורה מלאה בארגון ולעלות את רמת האימוץ של המערכת".

אירועים קרובים