גרטנר: 20% מהמשתמשים בארגונים יחליפו את האי-מייל ברשתות חברתיות עד 2014

חברת המחקר חוזה, כי בעקבות כך, חברות שמפתחות תוכנה וכלים לדואר אלקטרוני ישלבו בשירותי הדואר שלהן קישוריות לרשתות חברתיות ● ב-2012, הרשתות החברתיות יופיעו כיישומים בטלפונים החכמים, מוסיפים אנשי גרטנר ● לדבריהם, "ארגונים יצטרכו לבחור האם לשחק את המשחק, ללכת עם הטכנולוגיה או לוותר ולתת את מלוא השליטה בידי העובדים"

עד 2014, ישתמשו 20% מהארגונים בצורה זו או אחרת ברשתות חברתיות, ואלה יחליפו באותם ארגונים את הדואר האלקטרוני, שהוא אמצעי התקשורת המסורתי כיום – כך עולה ממחקר שערכו אנליסטים של גרטנר (Gartner).

בעבר, ארגונים נמנעו מלעודד משתמשים לתקשר במדיות חלופיות לדואר אלקטרוני, והטרנדים בהם היו שיטות וכלים להגברת השיתופיות בין משתמשיו. כיום, אומרים אנשי גרטנר, המציאות השתנתה בעקבות ההתפתחויות הטכנולוגיות, והרשתות החברתיות הופכות להיות תחליף ראוי לדואר האלקטרוני. זאת, בנוסף ליישומי מסרים מיידיים ופיתוחים אחרים שיהיו בעתיד.

"עובדה זו תשפיע, כמובן, על החברות שמפתחות תוכנה וכלים לדואר אלקטרוני", הוסיפו האנליסטים. "יבמ (IBM), מיקרוסופט (Microsoft) וחברות אחרות יכללו בשירותי הדואר שלהן קישוריות ישירה לרשתות חברתיות וליישומים משרדיים, כגון: אופיס (Office). הם אף אמרו, כי ב-2012, הרשתות החברתיות יופיעו כיישומים בטלפונים החכמים.

מגמה זו, של שילוב רשתות חברתיות בתוך הדואר האלקטרוני, תחזיר לארגונים את השליטה על התנהגות ופעילות העובדים שלהם באינטרנט – חוזים האנליסטים. כיום, המציאות היא שבעזרת התקשורת האלחוטית והטלפונים החכמים, השליטה עוברת לידי המשתמש. "ארגונים יצטרכו לבחור האם לשחק את המשחק, ללכת עם הטכנולוגיה או לוותר ולתת את מלוא השליטה בידי העובדים", אומרים אנשי גרטנר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים