רד-האט שחררה את גרסת הלינוקס הארגונית החדשה שלה

מערכת ההפעלה החדשה משמשת כספינת הדגל של החברה בכל מה שקשור לשרתים ואספקת שירות ● היא כוללת תמיכה גדולה יותר במשאבים מודרניים, בהם תמיכה במספר ליבות, כמות גדולה יותר של זיכרון מערכת וכן כתיבה מחדש של חלקים שונים של מערכת ההפעלה

רד-האט

רד-האט (Red Hat), מספקיות התוכנה המובילות בתחום המקור הפתוח, שחררה השבוע את גרסה של 6 הפצת הלינוקס שלה (Red Hat Enterprise Linux), שמיועדת לשוק הארגוני.

מערכת ההפעלה החדשה משמשת כספינת הדגל של החברה בכל מה שקשור לשרתים ואספקת שירות. שלא כמו הפצות שמיועדות לשוק הצרכני, רד האט לינוקס מיועדת לשוק העסקי. מכיוון שכך, מטרתם של רוב השיפורים שהיא מציעה בגרסה החדשה היא לחזק את התמיכה בצרכים הארגוניים, וזה כולל תמיכה גדולה יותר במשאבים מודרניים, בהם תמיכה במספר ליבות, כמות גדולה יותר של זיכרון מערכת וכן כתיבה מחדש של חלקים שונים של מערכת ההפעלה. זאת, על מנת לאפשר ניהול טוב יותר של המשימות השונות שמורדות מערכת. בנוסף אמורה מערכת ההפעלה החדשה לעזור לארגונים לנהל טוב יותר את צריכת ההספק והחשמל שלהם.

גרסה 6 זמינה עבור ארכיטקטורות, החל מה-PC, דרך AMD64/Intel64 ועד IBM Power. מעבר לעדכוני גרסאות של שלוחן העבודה (שמבוסס על KDE) ושל תוכנות כמו ערכת התוכנות המשרדיות החינמית אופן אופיס (OpenOffice), תכונות נוספות הכלולות בגרסה הן תמיכה במספר מערכות קבצים, כשלמרות ש-EXT4 משמשת כברירת מחדל, ניתן לבחור להשתמש ב-XFS וב-NFS. שיפורים נוספים ניתן למצוא בעבודה מול מנהלי החבילות הפנימיים, בתמיכה במספר צגים, אבטחה משופרת ותמיכה בפרוטוקול החדש להעברת הנתונים ברשת, הלוא הוא פרוטוקול IPv6.

"אנחנו נכנסים לעידן חדש של מיחשוב ארגוני שבו גמישות, יכולת ניוד ויכולת פעולה הדדית חשובים יותר מתמיד", אמר פול קורנייר, סגן נשיא ברד-האט ונשיא חטיבת המוצרים והטכנולוגיות שלה. "כיום, אנחנו מספקים את הפלטפורמה שהלקוחות זקוקים לה. מה שאנחנו מספקים הוא פתוח יותר, אמין יותר ומקיף יותר משאר המוצרים בשוק. העתיד הוא כאן עם פלטפורמה שמתוכננת לקחת את הלקוחות אל הדור הבא עם וירטואליזיציה וענן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים