הערכות: מערכת ההפעלה iOS 4.2 תופיע בימים הקרובים

ההערכות מתבססות על העובדה שאפל שחררה למפתחים "מאסטר זהב" שני של מערכת ההפעלה החדשה, שבדרך כלל מעיד על הופעה קרובה של התוכנה המוגמרת ● כמו כן, החברה שחררה את תוכנת המדיה iTunes 10.1, שכוללת תמיכה בשידורי מדיה בטכנולוגיית AirPlay - אחד החידושים הבולטים במערכת ההפעלה iOS 4.2 ● אפל עצמה הודיעה, כי מערכת ההפעלה תשוחרר במהלך נובמבר, אך לא נקבה בתאריך מדויק

על פי הערכות שפורסמו ברשת, מערכת ההפעלה iOS 4.2 מבית אפל (Apple) עתידה להופיע בימים הקרובים. הערכות אלה נסמכות על שני רמזים שניתנו ביום ו' האחרון.

הרמז הראשון הוא השחרור של תוכנת המדיה iTunes 10.1, שכוללת תמיכה בשידורי מדיה בטכנולוגיית AirPlay – אחד החידושים הבולטים במערכת ההפעלה iOS 4.2. תוכנה זו נחוצה כדי לסנכרן מכשירים שמצוידים במערכת ההפעלה החדשה. הרמז השני הוא השחרור למפתחים של "מאסטר זהב" שני של iOS 4.2. "מאסטר זהב" משוחרר בדרך כלל כאשר התוכנה החדשה מוכנה להפצה, לאחר שתוקנו כל הבאגים והבעיות שהחברה הציבה לעצמה כיעד לתקן. הפעם נאלצה החברה לשחרר "מאסטר זהב" שני עקב בעיה שהתגלתה ברגע האחרון במאסטר הזהב הראשון, ששוחרר בתחילת החודש. ההערכה היא, כי הבעיה הייתה ניתוקים חוזרים ונשנים של התקשורת ברשת. אם היא נכונה, אין ספק שמדובר בבעיה שחייבה שחרור של "מאסטר זהב" שני.

אפל עצמה הודיעה, כי מערכת ההפעלה תשוחרר במהלך נובמבר, אך לא נקבה בתאריך מדויק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים