נס תתפעל את מוקד התמיכה של לאומי קארד במיקור-חוץ; ההיקף הכספי: מיליוני שקלים

במסגרת ההסכם, תתפעל נס את מוקד התמיכה והסיוע של לאומי קארד ותספק שירותי מרכז תמיכה בעמדות הקצה, על מנת לתמוך במערכות המידע של החברה ● בנוסף, נס תיישם בלאומי קארד, יחד עם קונסיסט מערכות, את מערכת SysAid מתוצרת SysAid Technologies, שמשמשת לניהול מוקדי תמיכה ונכסים

נס טכנולוגיות תתפעל, תנהל ותתחזק בשלוש השנים הקרובות את מערך התמיכה והסיוע של לאומי קארד, בחוזה מיקור-חוץ בהיקף של מיליוני שקלים – כך הודיעה הבוקר (ב') החברה.

במסגרת ההסכם, תתפעל נס את מוקד התמיכה והסיוע של לאומי קארד, הממוקם במטה שלה בבני ברק ומשרת כ-1,800 מעובדי החברה. כמו כן, היא תספק שירותי מרכז תמיכה בעמדות הקצה, על מנת לתמוך במערכות המידע של לאומי קארד. מנס נמסר, כי היא תפעל על פי אמנת השירות SLA (ר"ת Service Level Agreement).

בנוסף, נס תיישם במסגרת החוזה, יחד עם קונסיסט מערכות, את מערכת SysAid מתוצרת SysAid Technologies. מערכת זו משמשת לניהול מוקדי תמיכה ונכסים, ותחליף את המערכת הקיימת בלאומי קארד. קונסיסט מערכות הינה נציגת SysAid בישראל.

אשר רשף, סמנכ"ל מערכות מידע בלאומי קארד, אמר, כי "אנחנו רואים בשירות הלקוח את האתגר החשוב ביותר עבורנו, והדבר מתחיל ברמה גבוהה של שירות פנימי. תפקוד תקין של מערכות המידע הינו מרכיב חשוב בכך".

אפי קוטק, נשיא נס ישראל, אמר, כי "החוזה החדש מחזק את מיצובה של נס כספקית מובילה של שירותי טכנולוגיית המידע למגזר הפיננסי".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים