שוטרי בריטניה נקראים להתכתב בהודעות SMS במקום לשוחח בקשר

הסיבה לכך היא שהחברה שמפעילה את רשת הקשר המשטרתית בבריטניה גובה לא פחות משתי ליש"ט על כל שנייה מעבר לתקרת זמן הדיבור שנקבעה בהסכם עם המשטרה ● לעומת זאת, אלף מסרונים עולים למשטרה הבריטית ארבעה פני בלבד

השוטרים בבריטניה נקראים להתכתב בהודעות SMS במקום לשוחח בקשר – כך נמסר מהמשטרה בממלכה. הסיבה לכך היא ש-Airwave Solutions, החברה שמפעילה את רשת הקשר המשטרתית בבריטניה, גובה לא פחות משתי ליש"ט על כל שנייה מעבר לתקרת זמן הדיבור שנקבעה בהסכם עם המשטרה.

קלייב צ'מברליין, יושב ראש האיגוד של המשטרה במחוז דורסט, אמר, כי "Airwave היא מערכת יקרה מאוד שהממשלה כופה על המשטרה להשתמש בה. שימוש בהודעות SMS יכול לחסוך לנו עשרות אלפי ליש"ט, שכן התעריף הוא ארבעה פני בלבד לאלף הודעות".

השוטרים בבריטניה אף עוברים הכשרה מיוחדת בשימוש במסרונים במקום בקשר. לכל סוג אירוע נקבע קוד מיוחד שדי לשלוח אותו כדי שבמוקד יבינו במה מדובר. עם זאת, ההוראה להשתמש בהודעות SMS מתייחסת רק לאירועים שגרתיים. במהלך מרדף, למשל, השוטרים רשאים להוסיף ולהשתמש בקשר. "אם השוטרים ינסו ללחוץ על מקשים במקום לבחון את הנעשה סביבם, עלולים להיווצר מצבים מסוכנים", הסביר בריאן פדיק, מפקד במשטרה הבריטית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים