תוכן שיווקי

לקראת כנס Tech Ed של מיקרוסופט ישראל, 28-30.11.2010, אילת: ראיון עם יעקב בן אדיבה, מנכ"ל אקסנצ'ר

15/11/2010 15:05

מהן המגמות המרכזיות בשוק ה-IT בשנים הקרובות?
אקסנצ'ר מאמינה כי מתפתח עידן בו יידרשו יכולות עסקיות בעלות גמישות ואלסטיות גבוהה ביותר, והיא זיהתה שבע מגמות טכנולוגיות מרכזיות המגדירות כיצד העולם שבו "הכל גמיש" מתפתח:

1.       חיזוי למחשוב: "אל עבר העננים" – מחשוב ענן (Cloud Computing) כמודל גמיש המתאים יותר ליעדים העסקיים.

2.       הרשת החדשה – האינטרנט נמצא בנקודת תפנית. בשל הנגישות ההולכת וגוברת, לשינוי הקטן ביותר עשויה להיות השפעה עצומה באופן שבו אנשים מתקשרים ועסקים פועלים.

3.       מכשירים כאמצעי גישה – שימור הולך וגובר ב-Smartphones, מביא למצב בו כל מכשיר מסוגל להעביר כל מידע. חווית המשתמש משולבת על גבי מכשירים שונים.

4.       שיתופיות גמישה (Fluid Collaboration) – חיפוש אחר טכנולוגיות לשיתוף המסוגלות לשאת את השימוש המתרחב בשיתופיות.

5.       השיח הכלכלי – מחשוב חברתי (Social Computing) גורם לתפניות באופן שבו אנו מתקשרים וצורכים מידע, ובדרך בה עסקים מתקשרים עם לקוחות.

6.       פיתוח מערכות בדור רביעי – ארכיטקטורות חדשות וגישות חדשות.

7.       שילוב של נתונים והחלטות יוצרות בידול – בתקופה שבה השימוש בכלי ניתוח (Analytics) מתרחב  הנתונים וההחלטות הופכים לגורמים המבדלים.

כיצד ארגונך מתאים עצמו למגמות אלו?
כארגון המתמיד בחדשנות ועל מנת להתאים את צרכי לקוחותיה למגמות אלה, אקסנצ'ר הקימה מספר פונקציות ארגוניות (קבוצות התמחות) ייחודיות כגון:

*         Accenture Cloud Computing – פתרונות בתחום הענן.

*         Accenture Mobility Operated Services – פיתוח שירותי ניידות מקצה לקצה.

*         Accenture Analytics – פתרונות בתחום הבינה העסקית.

*         Accenture Interactive – אופטימיזציה של ערוצי השיווק הדיגיטאליים ושיפור אחוזי ההמרה.

בנוסף, חטיבת הייעוץ העסקי של אקסנצ'ר מסייעת ללקוחותיה לבנות יכולות חדשנות ובכך להבטיח שהן יישארו תמיד צעד אחד לפני השוק. על מנת לתת מענה ליתר המגמות, אקסנצ'ר משלבת כלים ופתרונות במסגרת הנכסים והכלים הייחודיים שלה עבור כל תעשייה. כלים ופתרונות אלה באים לידי ביטוי בקבוצות התפעוליות השונות של אקסנצ'ר בתחומים: משאבי טבע ותשתיות, מוצרים, ממשלה, שירותים פיננסיים, טלקום והיי-טק.

כיצד ארגונך נערך לכניסה לתחום שירותי הענן ואילו ציפיות טכנולוגיות ועסקיות יש לכם וללקוחותיכם בתחום זה?
משנת 2008 גדל צבר הזדמנויות הענן של חברת אקסנצ'ר במאות אחוזים. על מנת לתת מענה לגידול זה, הקימה אקסנצ'ר חטיבת Cloud Services המונה מאות עובדים ברחבי העולם. החטיבה מספקת ללקוחות השונים פתרונות מגוונים החל משלב האסטרטגיה ועד לשלב היישומי והניהולי. אחד מאבני היסוד המרכזיות של שירותי הענן של אקסנצ'ר הינו שיתוף פעולה עם השחקנים המובילים בתחום הענן, כמו מיקרוסופט.

להתראות ב-Tech Ed.

אתר הכנס

אירועים קרובים