תוכן שיווקי

נכנסים לעולם עסקי האון-ליין באופן זול מהיר ופשוט עם פתרון משלים של e-commerce למערכת SAP Business One

חברת ePages מציעה חנויות און-ליין בחבילות שכירות, המתוכננות בהתאמה ישירה ל-SAP Business One ● מעכשיו ניתן לעשות עסקים און-ליין וליהנות מכל היתרונות שמציעה SAP Business One

15/11/2010 15:19

מאת מרדכי מושין – CTO של CoreSystems USA, ומיכאל רינגבק – מנהל פיתוח עסקי, ePages

האינטרנט הנו אמצעי מכירות ייחודי, הודות לגישה הפרקטית והבלתי מוגבלת אליו ולהיותו זול באופן יחסי. הקמת חנות מהימנה ונוחה לשימוש און-ליין, בתקציב מוגבל נותרה האתגר הגדול ביותר עבור ארגונים בסדר גודל בינוני וקטן (SME). אתגר זה כעת בר יישום, הודות לפתרון ייחודי שפיתחנו ב-ePages, המציע חנויות און-ליין על בסיס דמי שכירות, המתוכננות באופן ייעודי עבור חברות המשתמשות ב-SAP Business One.

חברת ePages תורמת לענף יותר מעשר שנות ניסיון ו-50 אלף חנויות און-ליין שנוצרו ברחבי העולם. כאחת משותפיה העסקיות של SAP הממוקמת ההמבורג, פיתחנו תוכנת e-commerce המאפשרת ללקוח כסוחר באופן פשוט אך מקצועי למכור און-ליין ישירות כבר מהיום הראשון של פתיחת החנות, זאת תוך אפשרות בלתי מוגבלת להרחבת העסק. כך, באפשרות הלקוחות לנצל את כל היתרונות של התוכנות הייעודיות למגזר העסקים הבינוניים והקטנים, גם בעסקי האון-ליין. האינטגרציה השקופה של הפתרון לתוך מסגרת תהליכי המכירות הקיימת, מבטיחה זרימה חלקה של המידע, התהליכים והנתונים, בקלות ונוחות. הטכנולוגיה בנויה באופן ייעודי להרחבה.

חנויות האון-ליין שאנו מציעים, מותאמות לצורך העסקי של הלקוחבעלויות נמוכות ושקיפות מלאה לתהליך. SAP כבר הביעה תמיכה בפתרון, והסמיכה את האינטגרציה שלו למערכת ה SAP Business One.

הכניסה לעולם עסקי האון-ליין באמצעות חנויות האון-ליין של ePages  כוללת:

*    פיתוח ברור של SAP Business One לעולם עסקי האון-ליין הכולל את כל היתרונות כמו התאמות אוטומטיות וסינכרוניזציה אוניברסלית של נתונים. הצעות מדורגות המותאמות החל לחנות קטנה בדמי שכירות ועד לפתרון ארגוני כולל.
*    מחירים משוקללים הכוללים אירוח, החזקה ותמיכה.
*    עדכונים שדרוגים ורשיונות הכלולים כולם במחיר אחד.
*    התקנה קלה גם באופן עצמי, ללא צורך בניסיון בתכנות.
*    זמינות מהירה – חנויות האון-ליין נכנסות לפעולה כבר מספר ימים ביצוע הזמנת החנות הוירטואלית.
*    השקעה נטולת סיכון: המעבר בין הפתרונות הנו פשוט , הפתרון והאינטגרציה מוכחים.
*    אחריות לאורך משך זמן ההתחייבות.
*    אין צורך בעבודת ייעוץ נוספת.

EPAGES עובדת בצמוד לחברת CORESYSTEMS שלקחה הובלה של הפתרון בקרב לקוחות SAP Business One. החברה, הממוקמת ב-Windisch שבשוויץ, היא הספקית המובילה בעולם לפתרונות משלימים של SAP Business One. פלטפורמת coresuite מקדמת את האינטגרציה של מגוון מערכות IT, המאפשרת חלופת נתונים בין SAP Business One והחנות און-ליין. ePages תורמת לענף יותר מעשר שנות ניסיון ו-50 אלף חנויות און-ליין שנוצרו ברחבי העולם. כאחת משותפיה העסקיות של SAP הממוקמת ההמבורג, פיתחנו תוכנת e-commerce המאפשרת ללקוח כסוחר באופן פשוט אך מקצועי למכור און-ליין ישירות כבר מהיום הראשון של פתיחת החנות, זאת תוך אפשרות בלתי מוגבלת להרחבת העסק.

אירועים קרובים