תוכן שיווקי

המילה האחרונה בתחום התיעוד – Cortona3D

כיום התיעוד מהווה חלק בלתי נפרד מהמוצרים ● חלק ב'

15/11/2010 15:26

מאת שמעון אמבר, מנהל מכירות פתרונות הנדסה במקיט מערכות

כיום, בעידן הטכנולוגי המתפתח ובפרט בתקופה הנוכחית, חברות רבות נדרשות לספק, לצד מוצריהן, גם תיעוד. בשוק קיימים מספר פתרונות לתחום התיעוד, אך המאפיין את רובם, הוא ניתוקם הלכה למעשה, מעץ המוצר, מהמודלים ההנדסיים ומהתהליכים הנדסיים. חברת Cortona3D, המיוצגת בישראל באמצעות חברת מקיט מערכות, מציעה פתרון לתחום, שיוצר מנגנוני תיעוד, מערכי עבודה ובדיקה (Manual), דפי עבודה, והוראות עבודה. יתרונו המובהק של פתרון זה, על פני הפתרונות האחרים, טמון ביכולת האינטגרציה הגבוהה של המערכת, עם תוכנות התיב"ם (CAD/CAM) מחד ועם תוכנות הניהול השונות כגון Teamcenter של Siemens PLM וה-ERP, מאידך.

כתוצאה מכך, קיים קשר ישיר בין המוצר, החל משלבי הפיתוח וההנדסה הראשוניים, לבין הספרות הקשורה למוצר וכל שינוי המבוצע בכל אחד מהשלבים הללו, גורר את עדכון התיעוד באופן אוטומטי. המערכת החדשה תוצג במסגרת יום ה-PLM הישראלי של מקיט, שייערך ב-1.12.2010 ב- AVENUE, קריית שדה התעופה, בהשתתפות בכירי Siemens PLM העולמית.

חברת Cortona3D מספקת פתרונות תוכנה, עבור עריכת תיעוד טכני אינטראקטיבי, כגון: סימולציות של תהליכים ותצוגת חלקים, לתפעול או תחזוקה, מדריכים, חלקי חילוף רשימות, eLearning ועוד. פתרונות אלו מיועדים לצרכים שונים, כגון: שיווק, שרות, תמיכה והדרכה, לרבות מדריכי משתמש, הוראות ייצור והרכבה, הוראות שימוש ועוד. כל זאת, מושג בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, תוך אינטגרציה למערכות
ה-CAD (תוך שלוב מודל ה-CAD לטובת סימולציות), כגון: Solid Edge ו-NX של Siemens PLM ועוד… וכמובן, לתוכנות ניהול (PDM/PLM), כגון Teamcenter. זאת, במטרה, לשפר את האיכות והשימוש בתוצרים. כתוצאה מהפתרון, ההכנסות משירותים גדלות, פריון העבודה משתפר וכמות השגיאות מצטמצמת, בזכות העובדה, שמשתמשים יכולים ל"שייט" במידע אודות המוצר, החלקים, וההרכבות. הדבר נעשה, במסגרת ארכיון משותף אחד, כדי לאפיין תקלות ולדעת איך להרכיב, איך לייצר וכו'….

לתוכנת D3 Cortona, יכולת ייחודית המטפלת בכל צרכי שוק התיעוד, באמצעות מספר מודולים:

•    Rapid Manual – מדריך הוראות שימוש אלקטרוני, תלת מימדי ואינטראקטיבי, ליצירת מדריכים (Manuals), הוראות הרכבות, הוראות תפעול והוראת תחזוקה. כל זאת לשימושים מגוונים, כגון: הוראות שימוש, הוראות טכניות לתחזוקת המוצר, הרכבת המוצר, אזהרות והוראות בטיחות למשתמש ועוד. כל זאת, תוך אינטגרציה מלאה, לכלים השונים והמגוונים הקיימים בארגון, היוצרים והמנהלים את המידע.

•    Rapid Catalog – מנגנון לחילול ספריות חלקים ארגוניות, סטנדרטיות, אינטראקטיבי ועל ה-Web, שלמעשה יוצר את קטלוג הרכיבים/המוצרים של הארגון ואיחוד ברמת קיטלוג של כל הרכיבים הסטנדרטיים הקיימים בארגון.

•    Rapid Learning – מנגנון לשיפור תהליכי למידה והדרכה, באמצעות חילול מערכי לימוד אינטראקטיביים תלת מימדיים, ללימוד והנחייה על ואודות המוצר, למשל: אופן הייצור, אופן התחזוקה, אמצעי זהירות שיש לנקוט וכו'…

•    Rapid WorkInstrucion – מנגנון לחילול תהליכי הרכבה, בתלת מימד, לניהול תהליכי ייצור (Work Instructions) – המחשה של תהליך הייצור על פי תחנות עבודה ויצירת דפי ניתוב (Rout Card).

אירועים קרובים